Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Μαρτίου 2009

Άλλο ένα βήμα προς την απόσχιση της Κρήτης;




Αυτό είναι το… νόμισμα της Κρήτης!
08.03.09
Αίσθηση έχει προκαλέσει το πρώτο θέμα της Ελεύθερης Ώρας του Σαββάτου.
Οι… αυτονομιστές «Κρήτες» προχώρησαν και στην χάραξη νομισμάτων, ευρωπαϊκού τύπου, όπου εμφανίζεται η Κρήτη μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΚΡΑΤΟΣ!…
Τα μεταλλικά αυτά νομίσματα συνοδεύονται από Μινωικές παραστάσεις και είναι, σε αξία, αντίστοιχα με αυτά τα ευρωνομίσματα που σήμερα χρησιμοποιούνται από την Ελλάδα και τις άλλες 26 χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Δείτε τα…

4 σχόλια:

  1. Χα χα χα βρε κάτι μου θυμίζει!!!
    Ελα βρε σύντεκνε, πιστεύεις πως υπάρχει περίπτωση να γίνει η Κρήτη αυτόνομο κράτος;;;
    Δεν υπάρχει περίπτωση!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντε καλέ
    κανείς δεν θα ψηφίσει υπέρ!!!τα φιλιά μου και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή