Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

18 Μαρτίου 2009

Στά κομμάτια γιά blog!

Μέρες τώρα προσπαθῶ νά γίνω ἀναγνώστης στούς ἀναγνῶστες μου! Ὄχι ὅτι θά προλαβαίνω νά μπαίνω σέ τόσα ἄτομα καί νά διαβάζω τίς καταχωρήσεις τους. Ἀλλά ἀφοῦ μέ τιμοῦν μέ τήν ἐγγραφή τους, τό λιγότερο πρέπει νά ἀνταποδίδω ἔστω καί μέ τυπική ἐγγραφή στούς δικούς τους ἀναγνῶστες.
Ἄσε πού ὅλο καί κάποιο ἐνδιαφέρον ἀρθράκι θά πετύχω γιά διάβασμα καί κλοπυράιτ!
Ἀλλά τό μπίπ τό σύστημα δέν μέ ἀφήνει. Μέ δυσκολεύει ἀφάνταστα. Πρίν λίγες μέρες, σέ μία τέτοια προσπάθεια, γράφτηκα ἀναγνώστης τοῦ ἑαυτοῦ μου! Μαῦρο ρεζιλίκι τοῦ κερατᾶ μιλᾶμε. Εἶδα καί ἔπαθα νά βρῶ ἄκρη καί νά αὐτό-σβηστῶ. Δέν ὑπῆρχε πουθενά ἡ ἐπιλογή πού ὑπῆρχε στούς ὑπόλοιπους «κανονικούς» ἀναγνῶστες.
Ὅποτε ἐγκαταλείπω τήν προσπάθεια.
Ἁπλά ὅταν θά ἔχω λίγο χρόνο θά προσπαθῶ νά μπαίνω τουλάχιστον σέ ἐκείνους πού ἀφήνουν κάποιο σχόλιο.

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλός τρόπος να ανταποδίδεις την επίσκεψη, απλά να θυμάσαι και πως δεν αφήνει πάντοτε ένας φίλος που μας διαβάζει και σχόλιο κάθε φορά ;-)
    Το καινούργιο γκατζετάκι με τους αναγνώστες το βρίσκω πολύ σπαστικό πάντως, ότι θέλει δείχνει..
    Την καλημέρα μου Μιχάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συντεκνεεεεε ψυχραιμία!Χα χα χα χα
    Εγώ δεν τους επισκέπτομαι όλους όσους παρακολουθούν το blog μου α)Γιατί οι μισοί το κάνουν απλά και μόνο για τα νούμερα (τί χαζή ιδέα)
    β)Ορισμένοι δεν γράφουν τίποτα που να μ αρέσει στο Blog τους
    γ)Παρακολουθώντας άσχετους χάνω την ουσία!!!
    Λίγοι και καλοί!!!!
    Κι αν δεν τους αρέσει ας μη με ξαναεπισκεφτούν!!!
    Τα φιλιάααααααα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή