Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

1 Ιουλίου 2009

Πεποιθήσεις και ζωή

τρόπος μέ τόν ποο μεγαλώνουμε παίζει σημαντικό ρόλο στήν ζωή μας. Τά πιστεύω μας πιό σωστά ο πεποιθήσεις μας εναι ατές πού φανερώνουν τί κριβς εμαστε καί πώς κριβς θά ζήσουμε. Καί ατές κριβς τίς πεποιθήσεις θά πρέπει νά λλάξει κάποιος ποος θέλει νά λλάξει τήν ζωή του. Τό παρακάτω νέκδοτο εναι μία πολύ διδακτική στορία:
O γιός νός ραβα σεΐχη πγε γιά σπουδές στή Τσεχία.
Μετά πό ναν μήνα γράφει στούς δικούς του:
- Πράγα εναι πίθανη, ο νθρωποι πολύ νετοι καί µου ρέσει δ. Μόνο πού μερικές φορές ντρέπομαι ταν πηγαίνω στό Πανεπιστήμιο µ τήν χρυσή µο Mercedes καί βλέπω τόν καθηγητή µου νά κατεβαίνει πό τό τράμ.
Μετά πό μερικές μέρες παίρνει να κατομμύριο δολάρια πιταγή µαζί μέ μία
σημείωση πό τούς γονες του:
-Μήν μς προσβάλεις, γόρασε κι σύ να τράμ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου