Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

23 Αυγούστου 2012

Ἀρχαιολογικὰ εὐρήματα ἀφιερωμένα στὴν Μέρκελ

Σὲ κάποιο σημεῖο στὰ λιμανάκια τῆς Βουλιαγμένης, οἱ Γερμανοὶ εἶχαν ρίξει πολεμοφόδια κατὰ τὴν ἀποχώρησή τους ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα. Μπορεῖ κανεὶς νὰ βρεῖ ἀκόμα σφαῖρες, ὁλόκληρες, μισὲς ἢ σὲ δεσμίδες. Φυσικὰ εἶναι πιὰ κατεστραμμένες ἀπὸ τὴν διάβρωση καὶ δὲν ἀποτελοῦν κίνδυνο γιὰ κανέναν. Ὁρίστε μερικὰ ἀπὸ αὐτὰ τὰ «ἀρχαιολογικὰ εὐρήματα».
 
Τὰ ἀφιερώνω στὴν Μέρκελ καὶ στοὺς Γερμανοὺς γενικά. Θὰ πρέπει νὰ χαροῦν πολύ. Ἐκτὸς ἀπὸ τὰ καμένα χωριὰ καὶ τὰ νεκροταφεῖα μὲ τὶς μαζικὲς ἐκτελέσεις αὐτὰ εἶναι τὰ μοναδικὰ δείγματα τοῦ γερμανικοῦ πολιτισμοῦ, τὰ ὁποία μπορεῖς νὰ βρεῖς σὲ ὁλόκληρη τὴν Εὐρώπη.

1 σχόλιο:

  1. Ετσι ακριβως!!!οπως τα λες φιλε μου!!!
    Σαν λαος δεν ειχε τιποτα αλλο να προσφερει παρα μονο αυτα με τα οποια μπορουσε να κατακτησει τους αλλου...
    Χαρισμα τους λοιπον φιλε μου!!
    Την καλημερα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή