Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

6 Απριλίου 2014

Τελευταία καταχώρηση για την οικονομία

Έχω βαρεθεί να βλέπω μακροσκελείς αναλύσεις για την οικονομία, τις αγορές, τα δάνεια, την ανεργία κλπ. Όλα αυτά μου προκαλούν πλέον μία έντονη απέχθεια.
Όχι γιατί εγώ είμαι βολεμένος και οι άλλοι να πάνε να «μπιπ». Αλλά επειδή βλέπω την βραχύτητα του πνεύματος όλων και το πόσο προσκολλημένοι είναι στα συγκεκριμένα γεγονότα.
Πως θα σας φαινόταν αν καθημερινά στα παράθυρα οι τηλεμαϊντανοί ανέλυαν την κατάσταση του καιρού λέγοντας διάφορα για το αν θα βρέξει ή θα χιονίσει; Στο τέλος δεν θα βαριόσασταν; Δεν θα λέγατε «Φτάνει πια αυτή η χαζομάρα»;
Άπληστοι εκ γενετής δεν μπορούμε παρά να δημιουργήσουμε έναν πολιτισμό σαν αυτόν που βιώνουμε σήμερα. Πτωχεύσεις, δάνεια, ανεργία, πόλεμοι, αδικίες κλπ είναι ένα καθημερινό φαινόμενο από «απαρχής κόσμου».
Και για του λόγου το αληθές ορίστε και η απόδειξη:
Αν πιστεύετε ότι σε λίγο «θα βγούμε στις αγορές» και όλα θα είναι καλά είσαστε βαθιά νυχτωμένοι. Το μόνο που θα γίνει είναι ότι δύο τρεις γενιές θα μάθουν να ζουν με λίγα λεφτά. Έπειτα όταν θα υπάρξει και πάλι ένα «περίσσευμα» θα γίνει ένας πόλεμος ή μία καινούρια φουρνιά «επαναστατών» θα κατακλέψει το κράτος και θα μας ξαναπτωχεύσει.
Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε το κείμενο του Defence.net που λέει ότι το δάνειο για την πτώχευση του 1898 το ξεχρεώσαμε το 1978. Τελευταία καταχώρηση για την οικονομία
Από εκεί και μετά ξεχρεώνουμε τις επόμενες «πτωχεύσεις». Την τωρινή που σας είπαν ότι δεν είναι πτώχευση, ΚΟΡΟΪΔΑ, δεν ξέρω σε ποιόν αιώνα θα την ξεχρεώσουμε.
Σταματάω λοιπόν τις σχετικές καταχωρήσεις. Ο «κυρίαρχος λαός» έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να καταλάβει ΠΟΤΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου