Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

14 Ιουνίου 2014

Σύγχρονα παραμύθια (ανθρώπινη νοημοσύνη)

Η κατεστημένη εκπαίδευση την οποία λαμβάνουμε, στο σπίτι και στο σχολείο, μας κάνει να πιστεύουμε ότι είμαστε έξυπνοι. Είναι όμως έτσι;
Επάνω στον δύσμοιρο πλανήτη μας ζουν αυτήν την στιγμή επτά δις ανεγκέφαλοι (εγώ φυσικά εξαιρούμαι!).
Αν μπορούσαμε να ρωτήσουμε όλους αυτούς τους ανθρώπους θα έδιναν όλοι μία κοινή απάντηση: «Για όλα όσα στραβά συμβαίνουν φταίνε οι άλλοι και αυτοί δεν μπορούν να κάνουν τίποτε». Και ίσως μερικοί να πουν ότι έχουν μερίδιο ευθύνης, όμως θα ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ότι δεν έχουν.
Και θα ήθελα να ρωτήσω:
Εάν επτά δις άνθρωποι δεν φταίνε, τότε ΠΟΙΟΣ φταίει;
Για σκεφτείτε λίγο για να μου δώσετε μία απάντηση. Υπάρχει μία παροιμία που λέει ότι δύο χαζοί σκέφτονται περισσότερο από έναν.
Πόσω μάλλον επτά δίς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου