Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

9 Ιουλίου 2014

«Πώληση» μαχαιριού

Εχθές είδα μία διαφήμιση για ενίσχυση ενός φιλανθρωπικού συλλόγου. Έτσι είχα την ιδέα να πουλήσω το μαχαίρι, το οποίο έχω κατασκευάσει μόνος μου. Είναι αρκετά μεγάλο, βαρύ και ισχυρό ώστε να μπορείτε να πελεκήσετε ή να σχίσετε ξύλα.
 1    
Εάν κάποιος το θέλει μπορεί να κάνει μία προσφορά από 50 ευρώ στον φιλανθρωπικό σύλλογο που προτιμάει. Έπειτα μπορεί να με ειδοποιήσει στο mihkour@hotmail.com όπου θα γράψει το όνομα και την διεύθυνσή του για να του στείλω το μαχαίρι με το ταχυδρομείο. Αν μένετε Αθήνα, και αν είναι βολικό, σας το κάνω και ντελίβερι! 
Αν δεν αντέχετε το έξοδο κάντε μία διαφήμιση στους γνωστούς σας μήπως το θέλει κάποιος άλλος, ή «αγοράστε» το συνεταιρικά.
Τα 50 ευρώ ίσως να σας φανούν πολλά αλλά ούτως ή άλλως δεν κερδίζω προσωπικά από αυτό. Θα κερδίσουν μόνο μερικά παιδιά. Αντίθετα μου στοίχησε κάπου 20 ευρώ και θα πληρώσω και τα ταχυδρομικά!
Αν και στο εμπόριο θα βρείτε διάφορα βιομηχανικά μαχαίρια που θα είναι ομορφότερα, πρόκειται για ένα γερό, χειροποίητο μαχαίρι. Και φυσικά δεν θα κατασκευάσω άλλο (ίδιο τουλάχιστον), κάτι που ίσως ενδιαφέρει κάποιον συλλέκτη.
Κατεβάστε από εδώ κατασκευαστικές λεπτομέρειες του μαχαιριού καθώς και μερικές ακόμα φωτογραφίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου