Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

1 Δεκεμβρίου 2014

Πραγματικός Άγγελος

Την Παρασκευή στην δράση καλαθιού για την σίτιση 300 ατόμων, ήταν ένας Άγγελος με την μορφή ρακοσυλλέκτη που έβαλε τα γυαλιά όχι μόνο σε μένα αλλά και σε πολλούς άλλους "πνευματικούς" ανθρώπους του Φβ και όχι μόνο. Αυτός λοιπόν ήταν παλιά εργαζόμενος στην Ζώνη των Ναυπηγείων και έχασε την δουλειά του, την δουλειά της έχασε και η γυναίκα του και τώρα μαζεύουν σίδερα από τα σκουπίδια προκειμένου να επιβιώσουν. Κάποια στιγμή πήγα να του προσφέρω μια σακούλα τρόφιμα και τότε γυρίζει και μου λέει, όχι όχι φίλε Παναγιώτη, αυτά να τα δώσεις σε κάποιον που δεν μπορεί να κάνει ούτε αυτά που κάνω εγώ, εγώ μπορώ να φάω ένα πιάτο φακές νερόβραστες. Τότε μπαίνει μέσα στο Super Market αγοράζει δύο πραγματάκια και τα ρίχνει στο καλάθι της δράσης.... Αυτός ήταν ένας Άγγελος Ρακοσυλλέκτης που δίδαξε πολλά στους Καθώς πρέπει τύπους της ... κοινωνίας μας....!
Πηγή: https://www.facebook.com/panagiotis.kardaris.9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου