Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Φεβρουαρίου 2017

Τι τρέχει με τον Μεγάλο Αδελφό στο διαδίκτυο;

Ξέρω ότι μας παρακολουθούν και μας καταγράφουν. Ξέρω ότι βρισκόμαστε υπό τον πέλεκυ μίας διεθνούς «κομμουνιστικής» κυβέρνησης (της Νέας Τάξης) που θέλει να μετατρέψει τα πάντα σε μία άνοστη, ομοιόμορφη σούπα.
Αλλά αυτό που «έπαθα» μόλις τώρα ξεπερνάει κάθε τρελή φαντασία μου. Δεν μπορεί να υπάρχει ΤΟΣΟ ΑΣΦΥΚΤΙΚΟΣ αλλά ταυτόχρονα ΤΟΣΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ έλεγχος.
Στις 9/2/2017 ανέβασα ένα βίντεο με τίτλο Δήλωση ενός Έλληνα. Το πρόγραμμα μου πρότεινε τρεις προσαρμοσμένες μικρογραφίες για να διαλέξω μία σαν σήμα του βίντεο. Η πρώτη ήταν μία οικογένεια μπροστά σε ένα σουβλιστό αρνί, η άλλη ένα θαλασσινό τοπίο, και η τρίτη (τοποθετημένη στρατηγικά στην μέση γιατί ΕΚΕΙ ΕΠΕΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ) ένας λιμενικός που βοηθάει μία μουσουλμάνα με το παιδί της.
 Αν και παραξενεύτηκα στην αρχή, θεώρησα το θέμα τυχαίο γεγονός και διάλεξα την φωτογραφία με την οικογένεια.
Όμως σήμερα έπαθα κάτι άλλο που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί σαν τυχαίο.
Διάβασα την παρακάτω ανάρτηση.
Έπειτα προσπάθησα να αναρτήσω το παρακάτω σχόλιο.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕΤΑ;;;
Το σύστημα ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΕ να αναρτήσω το σχόλιο γιατί «το είχα ξανακάνει». Δεν κάνω συχνά σχόλια στο διαδίκτυο. Δεν έχω ξανακάνει σχόλιο στην συγκεκριμένη σελίδα. Ακόμα και αν είχα κάνει ακριβώς το ίδιο κάπου αλλού ή ακόμα και στο ίδιο άρθρο, το σχόλιο έπρεπε να ξαναμπεί. Όμως απορρίφτηκε στιγμιαία.
Το μόνο λογικό συμπέρασμα είναι ότι κάποιο διαδικτυακό «Έχελον» φιλτράρει διακριτικά τα μηνύματα (ορισμένα τουλάχιστον) έχοντας μία φιλο-μουσουλμανική και φιλο-προσφυγική διάθεση.
Δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο, ή αν το έχετε προσέξει καν, αλλά προσωπικά άρχισα να βλέπω το διαδίκτυο με τελείως διαφορετικό μάτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου