Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

5 Μαρτίου 2017

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω…

Μέχρι τώρα, κάνοντας μία ανάρτηση δεν περίμενα από όλους όσους την διαβάσουν να συμφωνούν μαζί μου ή έστω να ενδιαφέρονται για το θέμα που αναλύω. Υπέθετα όμως ότι καταλάβαιναν αυτό που εννοούσα, ειδικά όταν δεν επρόκειτο για τίποτε δυσνόητα πράγματα. Η ζωή όμως μου απέδειξε ότι αυτή η υπόθεση δεν είναι παρά μία φαντασία.
Στις 3/12/2016 ήταν η παγκόσμια ημέρα των ΑΜΕΑ και για αυτό έκανα μία ανάρτηση με τίτλο «Ο χορός των ΑΜΕΑ». Περιείχε και ένα βιντεάκι που είχα ανεβάσει στο Youtube. Εκεί έλεγα διάφορα πράγματα και αναπαριστούσα τον χορό που είχα δει να χορεύει ένας ανάπηρος (ή στην πολιτικά ορθή γλώσσα «άτομο με ειδικές ικανότητες») όταν ήμουνα μικρός.
Θεωρούσα ότι αυτά που έλεγα ήταν απολύτως απλά και ξεκάθαρα. Όμως έπεσα από τα σύννεφα, όταν στο Youtube κάποιος έκανε σχόλιο ρωτώντας με αν κοροϊδεύω τους ΑΜΕΑ!!!
Οπότε, αν σε ένα τόσο απλό θέμα μπορεί να υπάρξει μία τόσο μεγάλη παρεξήγηση, τότε τι γίνεται με άλλα πολύ πιο περίπλοκα και πολύ πιο σοβαρά θέματα, τα οποία προσπαθώ να αναλύσω -φυσικά- με την δική μου υποτυπώδη λογική;
Ξαφνικά άρχισα να αισθάνομαι πλέον πολύ, μα πολύ απελπισμένος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου