Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Μαρτίου 2017

Γκέι, γκέι και πάλι γκέι και ΜΟΝΟ γκέι

Μετά την νομική αναγνώριση των κάθε είδους «διαφορετικών» από την ΕΕ, τα πράγματα θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα. Πρωτοπόρος φυσικά η εταιρεία Ντίσνει. Σε ένα από τα τελευταία βιντεάκια της δύο ομοφυλόφιλα παιδιά φιλιούνται σε ένα ρεσιτάλ.
Πριν μερικές ημέρες διάβασα ότι η αγγλίδα υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι το «εκσυγχρονισμένο» μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα γίνει υποχρεωτικό ακόμα και στο νηπιαγωγείο! Οπότε τα παιδιά θα μαθαίνουν τα πάντα για το σεξ με καταρτισμένους ειδικούς, με την συνεργασία γονέων και δασκάλων, αλλά και με τον λεπτό χειρισμό διαφόρων θεμάτων, όπως η ομοφυλοφιλία και οι παραλλαγές της. Βλέπετε δεν αρκεί οι μαθητές να μάθουν να υποτάσσονται στην κυρίαρχη πλέον τάξη των γκει, αλλά θα πρέπει να μάθουν και με λεπτομέρειες τις λεπτές διαστροφικές απόψεις της κάθε ομάδας ώστε να μπορούν να διαλέξουν κιόλας ποια διαστροφή τους ταιριάζει καλύτερα.
Το δικό μας επαναστατικότατο και προοδευτικότατο Υπουργείο Παιδείας βιάζεται μην τυχόν και οι ευρωπαίοι είναι πιο προχωρημένοι από εμάς. Έτσι εξέδωσε εγκύκλιο  για την υλοποίηση «θεματικής εβδομάδας». Ο γενικός τίτλος είναι «Σώμα και Ταυτότητα» και θα υπάρξει πληροφόρηση επάνω σε τρεις κατηγορίες:
- Διατροφή και ποιότητα ζωής
- Πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων
- Έμφυλες ταυτότητες. Εδώ ΦΥΣΙΚΑ θα γίνει ασύστολος διαφήμιση υπέρ των «διαφορετικών», αφού θα ασχολείται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και το βιολογικό και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ φύλο.
Το υπουργείο, λοιπόν προτείνει (ή μάλλον διατάζει) τη διοργάνωση μαθησιακών δραστηριοτήτων όπως «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια» με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών».
ΕΙΔΙΚΑ Στην ενότητα των «Έμφυλων Ταυτοτήτων» τα θέματα είναι:
- Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
- Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
- Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα (ΧΕ ΧΕ ΧΕ)
- Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών»
Από την «εκπαίδευση» δεν θα ξεφύγουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Αυτοί θα μάθουν για τα εξής θέματα:
- Φύλο, Σεξουαλικός προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
- Έμφυλη βία, ενδοοικογενειακή βία και βία κατά των γυναικών
- Ομοφοβία και Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο
Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις θα γίνουν στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.
Επίσης, «κατά την υλοποίηση δράσεων από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων» ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρουσία του δασκάλου ή καθηγητή. 
Και ποιοι θα είναι οι «συνεργαζόμενοι φορείς» άραγε; Προφανώς οι ομάδες δράσης των «διαφορετικών» οι οποίοι επίσης προφανώς θα πάρουν και ζεστό χρήμα για την αυτο-διαφήμισή τους.
Δεν είναι παράξενο λοιπόν που η ΜΚΟ  για τα δικαιώματα των LGBTQ «Colour Youth» χέστηκε από την χαρά της με αυτήν την εγκύκλιο.  Η καλή αυτή ΜΚΟ (αλήθεια πόσα άραγε παίρνει από τον κρατικό κορβανά;) στην ανακοίνωσή της:
- συγχαίρει το υπουργείο Παιδείας
- του υπενθυμίζει ότι αυτό είναι απλά ένα πρώτο μικρό βήμα, καθώς η Κυβέρνηση έχει δεσμευθεί για την εισαγωγή σχετικού σχολικού μαθήματος (μάλιστα ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ!!!)
- καλεί (ή διατάζει;) το υπουργείο «να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του»
- θεωρεί όσους δεν τους αρέσει η σχετική «πρόοδος» ότι είναι συντηρητικοί και οπισθοδρομικοί
- καλεί  (ή διατάζει;) το υπουργείο να «εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου»
- καλεί  (ή διατάζει;) το υπουργείο «να εισαγάγει σχολικό μάθημα για την σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες και την ταυτότητα φύλου, με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. Το εν λόγω μάθημα θα πρέπει να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και (ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ) όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως ειδικότητας θα πρέπει να εκπαιδευτούν κατάλληλα». 
Δεν θα αργήσει η ημέρα όπου το να είσαι «διαφορετικός» θα είναι και το κύριο προσόν για να γίνεις εκπαιδευτικός ή δημόσιος υπάλληλος. Και σε λίγο οι «διαφορετικοί» που θα παλεύουν για ισότητα θα είμαστε εμείς, οι εκ προοιμίου κακοί και μισάνθρωποι.
Δείτε παρακάτω την επίμαχη εικόνα της Ντίσνει αλλά και τον Πίνακα του Υπουργείου Παιδείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου