Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

3 Μαρτίου 2017

Παιδοφιλική διαφήμιση

Στην ανάρτηση «Σύμφωνο συμβίωσης και ανθρώπινα δικαιώματα (3)», είχα γράψει
Παιδοφιλία: Οι παιδόφιλοι έχουν ήδη δημιουργήσει πολιτικά κόμματα και συλλόγους και πιέζουν νομικά κατεβάζοντας όλο και περισσότερο το όριο ηλικίας στο οποίο κάποιος παιδί μπορεί να κάνει σεξ. Σε μερικές χώρες είναι ήδη τα 12!
Εξάλλου το Χόλυγουντ εκπαιδεύει εντατικά τις νέες γενιές. Σε προχθεσινή χριστουγεννιάτικη (και φυσικά κατάλληλη) ταινία μία μικρή της τρίτης δημοτικού αναρωτιέται αν θα πρέπει να αρχίσει να φιλάει ένα αγόρι που της αρέσει. Και φυσικά το επόμενο βήμα είναι η μικρή να αρχίσει να αναζητάει πιο έμπειρους στο θέμα. Και υπάρχουν αρκετοί πρόθυμοι για κάτι τέτοιο.
Επίσης κυκλοφορούν και άρθρα με τίτλο «Παιδόφιλος είμαι όχι τέρας» που προσπαθούν να μετατρέψουν την παιδοφιλία σε κάτι φυσικό και σε «επιλογή».
Δεν περίμενα ότι τα γεγονότα θα αρχίσουν να «δείχνουν» τόσο γρήγορα:
Πριν αρκετές δεκαετίες είδα ένα κινηματογραφικό έργο στο οποίο ο πρωταγωνιστής δεν μπορούσε να πηδήξει την κοπέλα του παρά μόνο από πίσω και μόνο αν αυτή υποκρινόταν ότι ήταν αγόρι! Είχα ξεχάσει την φρικτή αυτή ταινία και το φρικτό συναίσθημα που μου είχε δημιουργήσει μέχρι πριν λίγες ημέρες.
Την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017, το μεσημέρι άνοιξα το Youtube για να παρακολουθήσω τυχαία κάποιο από τα κινηματογραφικά έργα που είναι ανεβασμένα εκεί. Η ποιότητα σεναρίου, ήχου και εικόνας είναι άθλια, αλλά αποτελούν έναν άμεσο και πρόχειρο τρόπο να περάσει λίγο η ώρα μετά το φαγητό.
Έκπληκτος, είδα την εξής σκηνή:
Δύο συμμορίτες από δύο διαφορετικές συμμορίες «κάνουν μπίζνες». Μέσα στο δωμάτιο, μερικά κορίτσια λικνίζονται στον ρυθμό της μουσικής. Ο «καλεσμένος» τρώει αδιάφορος, ενώ ο «οικοδεσπότης» προσπαθεί να τον δελεάσει με τα κορίτσια και λέει σε μια στιγμή:
-Κοίτα αυτήν. Ο κώλος της είναι σαν εννιάχρονου αγοριού!
Έμεινα έκπληκτος από το γεγονός και το θεώρησα ως ένα από τα «πολλά περίεργα» που συμβαίνουν συνήθως στις ταινίες.
Όμως το ίδιο βράδυ στο Σταρ, αυτόν τον δημοσιογραφικό βράχο ηθικής και πολιτισμού, είδα λίγο την αρχή της μεταμεσονύχτιας ταινίας «Doom». Μία ομάδα στρατιωτών, κάπου στο μέλλον, ετοιμάζεται να φύγει για την άδειά της. Ένας λοιπόν από τους μελλοντικούς ήρωες της ταινίας έλεγε όλο προσμονή το σχέδιό του για την άδεια:
-Θα πάω και θα κλειστώ στο ξενοδοχείο μαζί με τρία θηλυπρεπή αγοράκια!
Υποθέτω, επομένως, ότι θα υπάρχουν δεκάδες άλλες ταινίες που θα έχουν παρόμοια «διαφημιστικά». Και επειδή η παροιμία λέει «πες το πες το το κοπέλι κάνει την γριά και θέλει», σε μερικά χρόνια όλοι θα είναι τόσο εξοικειωμένοι με τέτοιες εντυπώσεις ώστε όταν οι «δημοκράτες» θα ζητάνε αφηνιασμένοι ίσα δικαιώματα για την διαφορετικότητα των παιδεραστών ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ.
Πως θα μπορούσε άλλωστε; Η ίδια ακριβώς συνταγή δούλεψε θαυμάσια τις τελευταίες δεκαετίες και για τους γκέι/λεσβίες/κλπ.
Καπάκι διαβάζω για τον Μίλο Γιαννόπουλο, συνεργάτης του Τράμπ, ο οποίος δηλώνει ανερυθρίαστα σε βίντεο ότι είναι υπέρ των σεξουαλικών σχέσεων ενηλίκων με ανηλίκους, και ότι οι σχέσεις αυτές μπορεί να «βοηθήσουν τα παιδιά να ενηλικιωθούν».
Και ενώ ο ίδιος είχε πέσει θύμα βιασμού, απενοχοποιεί τον βιαστή λέγοντας ότι αυτός έφταιγε και όχι ο «αθώος» ενήλικος. Επιπλέον, δήλωσε ότι παύει να είναι γκέι, γιατί οι γκέι είναι πια μπανάλ.
Έτσι μπαίνει επίσημα πλέον στο τραπέζι η συζήτηση για τους παιδεραστές. Και φυσικά δεν θα θυμάστε αυτό το άρθρο αλλά σε καμιά δεκαριά χρόνια θα δείτε την νομιμοποίηση αυτής της διαβολικής συνήθειας να γίνεται αργά και σταθερά αποδεκτή από τον «πνευματικό κόσμο», τα ΜΜΕ, τους «καλλιτέχνες», τους «δημοκράτες» και λοιπούς.
Και φυσικά το θέμα στρέφει την προσοχή της άβουλης ανθρώπινης μάζας στους κακούς παιδεραστές, από την μία συνηθίζοντάς την στην ιδέα και από την άλλη αφήνοντας στην άκρη τους καλούς γκέι, αφού ως γνωστόν η παροιμία λέει «το μη χείρον βέλτιστον».
Με τις υγείες μας και εις ανώτερα.

Η επιστήμη που μας κρύβουν (συνέχεια)

Το παγκόσμιο Σύστημα φροντίζει να πνίγει εφευρέσεις και ανακαλύψεις, οι οποίες δεν το συμφέρουν για κάποιον λόγο. Μπορώ να σας δώσω δύο κλασσικά παραδείγματα.
-Στον τομέα της ενέργειας, της ψυχολογίας και της ψυχιατρικής ο Βίλχελμ Ράιχ έκανε σημαντικές ανακαλύψεις. Μπορούσε να θεραπεύει «ανίατες» ασθένειες και να προκαλεί μετατροπές στο περιβάλλον με τους οργονοσυσσωρευτές του. Αλλά ΚΥΡΙΩΣ απελευθέρωνε ψυχολογικά τους ανθρώπους. Τον έκλεισαν στην φυλακή όπου και πέθανε ενώ έκαψαν δημόσια τα βιβλία του.
-Ο Τέσλα δεν χρειάζεται συστάσεις. Ο τεχνολογικός πολιτισμός μας στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στις κατασκευές του. Υπάρχουν ακόμα εφευρέσεις, γραμμένες στο χαρτί, τις οποίες σήμερα προσπαθούν να εφαρμόσουν διάφοροι ερευνητές. το μεγάλο σφάλμα του ήταν ότι ήθελε να χτίσει πύργους οι οποίοι θα προμήθευαν ΔΩΡΕΑΝ και άφθονο ηλεκτρικό ρεύμα σε ολόκληρη την γη, χωρία καλώδια, γεννήτριες και εταιρείες. Από εκεί και μετά τα οικονομικά προβλήματά του έγιναν τεράστια και ο Τέσλα πέθανε λησμονημένος.
Αν δεν πειστήκατε για το «πνίξιμο εφευρέσεων και πληροφοριών» θα κάνω μία τελική προσπάθεια.
Υπάρχει η δυνατότητα να έχετε φως, χρησιμοποιώντας κάποιες ιδιότητες που έχουν τα διαμάντια και οι υπόλοιποι πολύτιμοι ή ημιπολύτιμοι λίθοι.
Αυτό δεν το λέω εγώ βέβαια. Το λέει ο γνωστότατος άγγλος εφευρέτης του «σωλήνα κενού» και των «καθοδικών ακτίνων», ο William Crookes:
«Σε κενό, όταν εκτίθενται σε ρεύμα ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης, τα διαμάντια φωσφορίζουν με διαφορετικά χρώματα. Τα περισσότερα διαμάντια της Νότιας Αφρικής λάμπουν με ένα γαλαζωπό φως. Διαμάντια από άλλες περιοχές εκπέμπουν φωτεινό μπλε, βερικοκί, ανοιχτό μπλε, κόκκινο, κίτρινο-πράσινο, πορτοκαλί και ανοιχτό πράσινο φως. Τα διαμάντια που φωσφορίζουν πιο δυνατά είναι εκείνα τα οποία φθορίζουν στον ήλιο. Ένα όμορφο πράσινο διαμάντι στη συλλογή μου, όταν φωσφορίζει σε μεγάλο κενό αέρος, δίνει σχεδόν τόσο πολύ φως όσο ένα κερί, και μπορείτε εύκολα να διαβάσετε με τις ακτίνες του. Αλλά δεν έχει έρθει ακόμα ο χρόνος που τα διαμάντια μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως φωτιστικά».
Αυτό είναι κάτι που προφανώς όλοι το ξέρετε αφού το έχουν γράψει οι εφημερίδες και το ανέφεραν στην τηλεόραση, εκτός του ότι είναι γραμμένο στα σχολικά βιβλία.
Ή όχι;

Νεοταξικές επεμβάσεις

Μια φορά και έναν καιρό υπήρχε μία δημοκρατία που λεγόταν ΗΠΑ. Μετά από έναν πόλεμο ανεξαρτησίας έφτασε σε έναν δεύτερο πόλεμο, αυτήν την φορά εμφύλιο. Στο ιστορικό παραμύθι που διδασκόμαστε στο σχολείο μας λένε ότι αυτό έγινε γιατί οι καλοί βόρειοι ήθελαν να ελευθερώσουν τους μαύρους από τους κακούς νότιους.
Στον εμφύλιο σκοτώθηκαν μπόλικοι αμερικανοί, η οικονομία διαλύθηκε, οι μαύροι ελευθερώθηκαν (αν και πρακτικά παραμένουν ακόμα πολίτες β’ κατηγορίας) και οι ευρωπαϊκές τράπεζες έβαλαν στο χέρι την αμερικανική οικονομία.
Ο Γερμανός καγκελάριος Otto von Bismarck έγραψε το 1876 σχετικά με την δημοσιονομική πολιτική του Λίνκολν κάτι περίεργο:
«Ξέρω, με απόλυτη βεβαιότητα, ότι η διαίρεση των Ηνωμένων Πολιτειών σε ομοσπονδίες ίσης δύναμης αποφασίστηκε πολύ πριν από τον εμφύλιο πόλεμο από τις μεγάλες οικονομικές δυνάμεις της Ευρώπης. Οι τραπεζίτες φοβήθηκαν ότι αν οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμείνουν ενιαίες, θα επιτύχουν χρηματοδοτική και οικονομική ανεξαρτησία, η οποία θα ανέτρεπε την κυριαρχία των τραπεζιτών πάνω στην Ευρώπη και στον κόσμο. Φυσικά, στον «εσωτερικό Οικονομικό κύκλο» επικράτησε η φωνή των Ρότσιλντ. Είδαν την ευκαιρία για μια τεράστια λεία, αν θα μπορούσαν να δημιουργήσουν δύο αδύναμες δημοκρατίες που θα επιβαρύνονται με χρέος προς τους χρηματοδότες. Αυτές οι δύο θα αντικαθιστούσαν την μία ισχυρή και αυτάρκη Δημοκρατία. Έτσι, έστειλαν απεσταλμένους τους για να εκμεταλλευτούν το ζήτημα της δουλείας και να βάλουν μια σφήνα μεταξύ των δύο τμημάτων της Ένωσης. Η ρήξη μεταξύ του Βορρά και του Νότου έγινε αναπόφευκτη. Οι κάτοχοι των ευρωπαϊκών οικονομικών ενέπλεξαν όλες τις δυνάμεις τους για επιφέρουν την ρήξη και να την μετατρέψουν σε πλεονέκτημα».
Συμπεράσματα;
Κανένα βέβαια. Μην μας περάσουν και για γραφικούς συνομωσιολόγους…

Γνωμικά

Σήκω για να σε δουν. Μίλα για να σε ακούσουν. Σώπαινε για να σε εκτιμήσουν.
Να και μία παροιμία παντελώς ξεπερασμένη και χωρίς καμία εφαρμογή στην «πολιτισμένη» κοινωνία μας.
Αν ένας σοφός άνθρωπος σωπάσει θα ξεχαστεί ΑΚΑΡΙΑΙΑ από την μάζα, η οποία έχει ανατραφεί με το εύκολο, το εντυπωσιακό, το ασήμαντο, το χωρίς νόημα, και γενικά με τα σκουπίδια της σημερινής κατώτατης ανθρώπινης διανόησης.
Όχι βέβαια ότι τελικά θα τον άκουγε κανένας όσο και να φώναζε.
Αυτό το πρόβλημα είναι πανάρχαιο. Είναι το πρόβλημα που κατέστρεψε τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, αλλά και κάθε άλλον αρχαίο και ξεχασμένο πια πολιτισμό. Μερικοί σοφοί που θα δώσουν μία ώθηση, δεν αρκούν για να «σηκώσουν πνευματικά» ολόκληρη την αγνοούσα, ηλίθια και ψωροπερήφανη κοινωνία της εποχής τους. Το πολύ-πολύ να προκαλέσουν μία παροδική πνευματική λάμψη, η οποία θα εξαφανιστεί γρήγορα.
Μια μέρα ο Διογένης μιλούσε στην αγορά για ένα σοβαρό ζήτημα, αλλά κανείς δεν τον πρόσεχε. Άρχισε λοιπόν να κάνει περίεργους ήχους με σφυρίγματα, κοάσματα και άλλα. Τότε (φυσικά) μαζεύτηκαν πολλοί γύρω του και αυτός τους είπε:
Μυαλό που έχετε! Όταν πρόκειται για φλυαρίες τρέχετε αμέσως, αλλά όταν πρόκειται για σπουδαία ζητήματα τότε αμελείτε και καθυστερείτε!
Αυτή η ιστορία σας θυμίζει καθόλου την σημερινή κατάσταση;

Η επιστήμη που μας κρύβουν

Επιστήμη που μας κρύβουν; Άντε καλέ!
Αν γινόταν αυτό δεν θα μας το αποκάλυπταν οι τρομερές εφημερίδες μας, ή οι τόσο αποκαλυπτικές εκπομπές της ιδιωτικής τηλεόρασης ή έστω η ΕΡΤ; Φυσικά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, αφού παγκοσμίως όλοι γνωρίζουν τα πάντα, τα οποία είναι μονίμως φανερά στον οποιονδήποτε…
Αλλά επιτρέψτε μου να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου:
Πρώτον: Η RCA Communications Co, με έδρα την Νέα Υόρκη, προσέλαβε περί το 1948 τον μηχανικό J.H. Nelson για να μελετήσει τις κινήσεις των πλανητών, και να βρει τις επιδράσεις τους επάνω στις τηλεπικοινωνίες. Ο Nelson άρχισε να σχεδιάζει πλανητικά διαγράμματα που θυμίζουν ωροσκόπια. Αυτό θα πείτε είναι φυσιολογικό αφού έφτιαχνε χάρτες με πλανητικές θέσεις. Το «κουφό» (ανάμεσα στα άλλα περίεργα που έχει πει αυτός ο σοβαρός και ΜΗ ΣΥΝΟΜΩΣΙΟΛΟΓΟΣ επιστήμονας) είναι ότι ο ήλιος δεν είναι «ήλιος» αλλά μία πόρτα προς ένα υπερδιαστατικό σύμπαν. Για όποιον θέλει να βρει περισσότερα υπάρχει το http://www.enterprisemission.com/hyper3.html.
Παρεμπιπτόντως υπάρχουν και άλλες ενδείξεις ότι ο ήλιος δεν είναι ήλιος, όχι τουλάχιστον έτσι που μας τον μαθαίνουν στο σχολείο. Υποτίθεται ότι η ενέργειά του παράγεται από πυρηνικές αλυσιδωτές εκρήξεις. Έτσι;
Όμως αν το καλοσκεφτείτε δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνεται ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ πυρηνική τήξη σε ένα χαώδες και μη ελεγχόμενο περιβάλλον. Δεν υπάρχει κανένας να βάζει ράβδους γραφίτη για να απορροφάει τα νετρόνια ώστε να ελέγχει τις αντιδράσεις.
Δεύτερον: Ο Richard Hoagland Charles είναι συγγραφέας, συνεργάτης μουσείων, ραδιοφωνικών σταθμών και διαφόρων κρατικών υπηρεσιών των ΗΠΑ, αλλά τελικά και γνωστός υπέρμαχος των θεωριών συνομωσίας και επομένως αναξιόπιστος βεβαίως-βεβαίως. Το 1992 παρουσίασε αποδεικτικά στοιχεία για «ανωμαλίες στον Άρη», κατά τη διάρκεια μίας ενημέρωσης στα Ηνωμένα Έθνη. Εκτός των άλλων, λοιπόν, είπε αυτός ο αναξιόπιστος τύπος:
«Πάρτε τον ίδιο τον ήλιο. Για αρκετά χρόνια, οι επιστήμονες ψάχνουν για τα πυρηνικά σωματίδια που υποτίθεται ότι προέρχονται από το κέντρο του Ήλιου, λόγω της θερμοπυρηνικής αντίδρασής του, ένα είδος «ελεγχόμενης υδρογονοβόμβας». Αλλά για τα τελευταία 20 χρόνια, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΣΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ, ΟΣΑ ΠΡΟΕΒΛΕΠΑΝ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. Στην πραγματικότητα, οι Σοβιετικοί και οι Ιάπωνες, οι οποίοι πρόσφατα διεξήγαγαν πειράματα για να μετρήσουν τα θεμελιώδη σωματίδια, δεν έχουν βρει κανένα. Είναι πιθανό ότι αυτή η απίστευτα καυτή σφαίρα αερίου, που βρίσκεται στο κέντρο του ηλιακού μας συστήματος, και γύρω από την οποία περιστρέφονται όλοι οι πλανήτες, στην πραγματικότητα να τροφοδοτείται από άλλη πηγή; Αυτό ανοίγει αξιοσημείωτες δυνατότητες όταν κοιτάζουμε πίσω στους πολιτισμούς μας σε αυτόν τον πλανήτη, και την προσοχή τους προς τον ήλιο, δυνατότητες τις οποίες και άλλοι ίσως να έχουν αναφέρει. Όταν κοιτάμε τα αστέρια, στον ουρανό τη νύχτα, δεν βλέπουμε αλυσοδεμένες και φυλακισμένες υδρογονοβόμβες, βλέπουμε πύλες σε μια άλλη διάσταση. Και οι πύλες είναι λαμπερά παράθυρα μέσω των οποίων μπορούμε να κοιτάξουμε και να δούμε κομματάκια επιστημονικής φυσικής από μια άλλη πλευρά. Εκείνο που είναι εκπληκτικό είναι όταν πάρετε αυτήν την αλληγορία, και πάτε πίσω και διαβάσετε την αιγυπτιακή περιγραφή στα ιερογλυφικά για τον Σείριο, το φωτεινότερο αστέρι στον ουρανό. Η περιγραφή λέει ότι ο Σείριος είναι μια πόρτα(!)».
Για όσους θέλουν να ψάξουν περισσότερο υπάρχουν στο διαδίκτυο dvd (δυστυχώς πανάκριβα) με τις ομιλίες του: Richard C. Hoagland, DVD of Hoagland’s Mars: Vol. 2: The United Nations Briefing: (UFO TV).
Τρίτον: Τις τελευταίες δεκαετίες του εικοστού αιώνα, οι πολυεθνικές (μεταξύ των οποίων και το ευαγές ίδρυμα των Ρότσιλντ) προσλαμβάνουν ειδικούς της κβαντικής φυσικής για να εφαρμόσουν τις μεθόδους της κβαντικής στατιστικής στην οικονομία. Έτσι, ο κυβερνητικός οικονομολόγος Edward Dewey, αφιέρωσε μια ολόκληρη ζωή για τη μελέτη των κάθε είδους οικονομικών κύκλων, κάνοντας συνειδητή και σκόπιμη αναφορά στην σύνδεση της οικονομικής δραστηριότητας και της φυσικής.
Τέταρτον: O Ray Tomes, σε ένα κείμενό του με τίτλο «Towards a Unified Theory of Cycles» που παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 1990 στο συνέδριο του «Ιδρύματος για την μελέτη των κύκλων» (The Foundation for the Study of Cycles) αναφέρει τα εξής:
«Τελικά κατάλαβα ότι το μοτίβο των συχνοτήτων που εμφανίζεται στις τιμές του καλαμποκιού ήταν το ίδιο με την ταξινόμηση των συχνοτήτων που έχουν οι λευκές νότες στο πιάνο. Αυτό ήταν περίεργο, και πηγαίνοντας πίσω στην πρώτη μου μελέτη για τους οικονομικούς κύκλους, συνειδητοποίησα ότι οι αναλογίες 4, 5, 6, 8, ήταν ακριβώς εκείνες μίας μείζονος συγχορδίας στην μουσική! Γιατί άραγε οι οικονομικοί δείκτες παίζουν συγχορδίες και κλίμακες σε πολύ αργή ταχύτητα; Η έρευνα έδειξε ότι τα εν λόγω πρότυπα είχαν παρατηρηθεί και αναφερθεί παλαιότερα από αρκετούς συνεργάτες του περιοδικού Cycles. Ένας από αυτούς ήταν ο D.S. Castle (1956), ο οποίος διαπίστωσε ότι οι κύκλοι της χρηματιστηριακής αγοράς ταιριάζουν με την μουσική κλίμακα».
Ορίστε και το άκρως αποκρυφιστικό λογότυπο-θυρεός της εταιρείας, με έναν σταυρό που δημιουργείται με τα τέσσερα στοιχεία (φωτιά, νερό, γη, αέρας) να αντιπροσωπεύονται από τον ήλιο, έναν ανεμόμυλο ύδρευσης, το σιτάρι και τις φάσεις της σελήνης.
Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερα ας μπει στην ιστοσελίδα του «Ιδρύματος για την μελέτη των κύκλων» www.cyclesresearchinstitute.org.