Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Μαρτίου 2017

Ομοφυλοφιλία και αρχαίοι Έλληνες

Από παλιά έχουν πέσει λυτοί και δεμένοι, διάσημοι και άσημοι, και άλλοι πολλοί «δημοκράτες» να μας πείσουν ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας δεν ήταν παρά ομοφυλόφιλοι και παιδεραστές και μάλιστα πλήρως αποδεκτοί από την τότε κοινωνία.
Και με τις τελευταίες εξελίξεις θεωρώ ότι πολύ γρήγορα θα ξαναρχίσει και πάλι η διαφήμιση για το ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ένα έθνος ομοφυλοφίλων και ότι δεν είμαστε παρά απόγονοι διεστραμμένων παιδόφιλων.
Όμως σε ελεύθερη μετάφραση ο Σόλωνας λέει στους Νόμους του:
Αν κάποιος Αθηναίος συνάψει ομοφυλοφιλική σχέση δεν μπορεί:
- να γίνει μέλος των εννέα αρχόντων
- να εκλεγεί ιερέας
- να είναι συνήγορος του λαού
- να ασκεί εξουσία εντός ή εκτός της Αθήνας
- να σταλεί ως κήρυκας πολέμου
- να πει την γνώμη του (επειδή θεωρείται άμουσος και ανισόρροπος)
- να μπει στους δημόσιους ναούς
- να στεφανωθεί στις θρησκευτικές τελετές
- να μπει στον ιερό χώρο της Αγοράς.
Τέλος, όποιος έχει καταδικαστεί αλλά συνεχίζει να κάνει τέτοια πράγματα θα τιμωρείται με θάνατο!
Αν θέλετε να δείτε και το ίδιο το κείμενο κατεβάστε από εδώ το «ΣΟΛΩΝΟΣ ΝΟΜΟΙ» σε pdf. Στην σελίδα 71 του ή στο άρθρο 332, θα βρείτε το αρχαίο κείμενο και την μετάφραση. Και ακόμα καλύτερα αγοράστε το βιβλίο. Είναι των εκδόσεων ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και κάνει μόνο πεντέμιση ευρώ. Ούτε μία πίτσα δηλαδή. Στο κάτω-κάτω αν ντρέπεστε να έχετε ένα βιβλίο αρχαίου Έλληνα συγγραφέα στην βιβλιοθήκη σας μπορείτε να το κρύψετε πίσω από την σειρά με τις συνταγές μαγειρικής…

ΥΓ. Θα πρέπει να σταματήσω να ασχολούμαι με τους «διαφορετικούς». Προφανώς η μάχη έχει χαθεί εδώ και δεκαετίες και τα παγκόσμια γεγονότα έχουν πάρει την «φυσική πορεία τους». Αλλά υπάρχουν θέματα τα οποία είναι απαραίτητο να επισημαίνονται, γιατί είναι δυνατόν να αλλάξουν την ζωή ενός ανθρώπου. Και θα ήταν καλύτερα να αφιερώσω τον χρόνο μου σε αυτά.

Γκέι, γκέι και πάλι γκέι και ΜΟΝΟ γκέι

Μετά την νομική αναγνώριση των κάθε είδους «διαφορετικών» από την ΕΕ, τα πράγματα θα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη ταχύτητα. Πρωτοπόρος φυσικά η εταιρεία Ντίσνει. Σε ένα από τα τελευταία βιντεάκια της δύο ομοφυλόφιλα παιδιά φιλιούνται σε ένα ρεσιτάλ.
Πριν μερικές ημέρες διάβασα ότι η αγγλίδα υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι το «εκσυγχρονισμένο» μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα γίνει υποχρεωτικό ακόμα και στο νηπιαγωγείο! Οπότε τα παιδιά θα μαθαίνουν τα πάντα για το σεξ με καταρτισμένους ειδικούς, με την συνεργασία γονέων και δασκάλων, αλλά και με τον λεπτό χειρισμό διαφόρων θεμάτων, όπως η ομοφυλοφιλία και οι παραλλαγές της. Βλέπετε δεν αρκεί οι μαθητές να μάθουν να υποτάσσονται στην κυρίαρχη πλέον τάξη των γκει, αλλά θα πρέπει να μάθουν και με λεπτομέρειες τις λεπτές διαστροφικές απόψεις της κάθε ομάδας ώστε να μπορούν να διαλέξουν κιόλας ποια διαστροφή τους ταιριάζει καλύτερα.
Το δικό μας επαναστατικότατο και προοδευτικότατο Υπουργείο Παιδείας βιάζεται μην τυχόν και οι ευρωπαίοι είναι πιο προχωρημένοι από εμάς. Έτσι εξέδωσε εγκύκλιο  για την υλοποίηση «θεματικής εβδομάδας». Ο γενικός τίτλος είναι «Σώμα και Ταυτότητα» και θα υπάρξει πληροφόρηση επάνω σε τρεις κατηγορίες:
- Διατροφή και ποιότητα ζωής
- Πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων
- Έμφυλες ταυτότητες. Εδώ ΦΥΣΙΚΑ θα γίνει ασύστολος διαφήμιση υπέρ των «διαφορετικών», αφού θα ασχολείται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και το βιολογικό και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ φύλο.
Το υπουργείο, λοιπόν προτείνει (ή μάλλον διατάζει) τη διοργάνωση μαθησιακών δραστηριοτήτων όπως «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια» με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών».
ΕΙΔΙΚΑ Στην ενότητα των «Έμφυλων Ταυτοτήτων» τα θέματα είναι:
- Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
- Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
- Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα (ΧΕ ΧΕ ΧΕ)
- Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών»
Από την «εκπαίδευση» δεν θα ξεφύγουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Αυτοί θα μάθουν για τα εξής θέματα:
- Φύλο, Σεξουαλικός προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
- Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
- Έμφυλη βία, ενδοοικογενειακή βία και βία κατά των γυναικών
- Ομοφοβία και Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο
Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις θα γίνουν στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.
Επίσης, «κατά την υλοποίηση δράσεων από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων» ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρουσία του δασκάλου ή καθηγητή. 
Και ποιοι θα είναι οι «συνεργαζόμενοι φορείς» άραγε; Προφανώς οι ομάδες δράσης των «διαφορετικών» οι οποίοι επίσης προφανώς θα πάρουν και ζεστό χρήμα για την αυτο-διαφήμισή τους.
Δεν είναι παράξενο λοιπόν που η ΜΚΟ  για τα δικαιώματα των LGBTQ «Colour Youth» χέστηκε από την χαρά της με αυτήν την εγκύκλιο.  Η καλή αυτή ΜΚΟ (αλήθεια πόσα άραγε παίρνει από τον κρατικό κορβανά;) στην ανακοίνωσή της:
- συγχαίρει το υπουργείο Παιδείας
- του υπενθυμίζει ότι αυτό είναι απλά ένα πρώτο μικρό βήμα, καθώς η Κυβέρνηση έχει δεσμευθεί για την εισαγωγή σχετικού σχολικού μαθήματος (μάλιστα ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ!!!)
- καλεί (ή διατάζει;) το υπουργείο «να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του»
- θεωρεί όσους δεν τους αρέσει η σχετική «πρόοδος» ότι είναι συντηρητικοί και οπισθοδρομικοί
- καλεί  (ή διατάζει;) το υπουργείο να «εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών φύλου»
- καλεί  (ή διατάζει;) το υπουργείο «να εισαγάγει σχολικό μάθημα για την σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες και την ταυτότητα φύλου, με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. Το εν λόγω μάθημα θα πρέπει να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και (ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ) όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ανεξαρτήτως ειδικότητας θα πρέπει να εκπαιδευτούν κατάλληλα». 
Δεν θα αργήσει η ημέρα όπου το να είσαι «διαφορετικός» θα είναι και το κύριο προσόν για να γίνεις εκπαιδευτικός ή δημόσιος υπάλληλος. Και σε λίγο οι «διαφορετικοί» που θα παλεύουν για ισότητα θα είμαστε εμείς, οι εκ προοιμίου κακοί και μισάνθρωποι.
Δείτε παρακάτω την επίμαχη εικόνα της Ντίσνει αλλά και τον Πίνακα του Υπουργείου Παιδείας.

Αρχαία Ελληνική τεχνολογία

Και μόνο η ύπαρξη του περίπλοκου μηχανισμού των Αντικυθήρων, θα έπρεπε να προκαλέσει το παγκόσμιο σκίσιμο των βιβλίων της ιστορίας και το ξαναγράψιμό τους από την αρχή. Ένας μηχανισμός με λεπτά γρανάζια και τεχνολογία που «εφευρέθηκε» τον 18ο αιώνα, δεν μπορεί να έχει κατασκευαστεί από ανθρώπους που τα μόνα τους εργαλεία ήταν το σφυρί και το καλέμι.
Στην Ιταλία, πρόσφατα, έγινε η ανακάλυψη ακόμα ενός από τα εκατοντάδες ναυάγια ελληνικών πλοίων που είναι σπαρμένα στην Μεσόγειο, την πρώην ελληνική θάλασσα. Είδα το σχετικό βίντεο, όπου φαινόταν αμέσως η προχειρότητα της υποβρύχιας ανασκαφής. Τα αντικείμενα έβγαιναν πιασμένα με γυμνά χέρια από τους δύτες και εμφανώς καθαρισμένα μέσα στο νερό, ίσως μάλιστα τριμμένα με άμμο. Οι δύο ελληνικές περικεφαλαίες μου φάνηκαν σαν καθαρισμένες με οξύ ή αμμοβολή! Προφανώς οι Ιταλοί «αρχαιολόγοι» δεν ενδιαφέρονται να κάνουν σωστή φύλαξη και συντήρηση των ευρημάτων.
Το δεύτερο που φαινόταν αμέσως ήταν οι καταπληκτικές τρύπες στην περιφέρεια της περικεφαλαίας. Στην εικόνα στο τέλος της ανάρτησης μπορείτε να δείτε τρεις λεπτομέρειες:
1) Προσέξτε πόσο παράλογα καθαρή είναι η μπρούτζινη περικεφαλαία, η οποία κανονικά θα έπρεπε να είναι (το λιγότερο) σκεπασμένη με πρασινωπή σκουριά ή έστω με άλατα.
2) Προσέξτε πόσο στρογγυλές, ίδιες σε μέγεθος και ΚΥΡΙΩΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΟΥ είναι οι τρύπες στην περιφέρεια της περικεφαλαίας. Τέτοιας ποιότητας τρύπες μπορούν να γίνουν μόνο με δράπανο και μεταλλικό τρυπάνι. Η πρωτόγονη μέθοδος τρυπήματος με καρφί θα παραμόρφωνε άσχημα το μέταλλο.
3) Προσέξτε πόσο ίσιο είναι το τελείωμα του μετάλλου. τέτοιου είδους φινίρισμα μπορεί να γίνει μόνο με λίμα, και η λίμα δεν είναι ένα απλό εργαλείο. Η κατασκευή της απαιτεί και εξειδικευμένα εργαλεία και εξειδικευμένες γνώσεις μεταλλουργίας. Αλλά το κυριότερο απαιτεί ΑΤΣΑΛΙ.
Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες είχαν πολύ περισσότερα εργαλεία από όσο μας διδάσκουν (ή μάλλον μας παραπληροφορούν) σήμερα. Αλλά προφανώς δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε στην παγκόσμια «εκπαίδευση».

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του διαδικτύου

Ένας κανόνας για να αυξήσετε τις επισκέψεις στην σελίδα σας (φυσικά με σκοπό να αυξηθούν τα κέρδη από τις διαφημίσεις) είναι να βάζετε «πιασάρικους» και εντυπωσιακούς τίτλους.
Έτσι, οι ιστοσελίδες είναι γεμάτες με βλακώδεις εκφράσεις τύπου «…πάθαμε πλάκα όταν…», «…μας τρέλανε ο…», «μπλα μπλα και δείτε τι συνέβη…», κλπ. Συνήθως αν μπείτε να διαβάσετε το κείμενο δεν θα λέει τίποτε περισσότερο από όσα σας δίνει να καταλάβετε ο τίτλος ή απλά δεν θα βρείτε τίποτε αξιόλογο. Παράδειγμα το «έκαναν τον Πούτιν γλειφιτζούρι και πουλάει σαν τρελό». Πρόκειται για ξεκάθαρη σπατάλη θερμίδων το να κάνετε κλικ για να διαβάσετε το κείμενο.
Στο πανηγύρι έχει μπει ακόμα και το κάποτε σοβαρό Ποντίκι. Εκεί είδα το ιταλικό βίντεο για την ανακάλυψη ενός φορτίου μπρούτζου (ή ορείχαλκου) σε αρχαίο ελληνικό ναυάγιο στην Γέλα της Ιταλίας. Το άρθρο στο Ποντίκι συνδέει τον μπρούτζο του ναυαγίου με τον μυθικό «ορείχαλκο» και με την Ατλαντίδα! Υποτίθεται ότι τώρα υπάρχουν ελπίδες για να λυθεί το μέγα μυστήριο της Ατλαντίδος!
Την «είδηση» αναπαράγουν επίσης πολλά σάιτ με πηχυαίους τίτλους, μέχρι που είδα και το ανεκδιήγητο «Ορείχαλκος από την Ατλαντίδα»!!!!!!
Μία άλλη «είδηση» είχε χοντρά μεγάλα γράμματα και μάλιστα υπογραμμισμένα:
«Έμειναν χαζοί οι τηλεθεατές με το «καυτό» σταυροπόδι της Σπυροπούλου (βίντεο)».
Επειδή είχα αρχίσει να γράφω αυτήν ακριβώς την ανάρτηση, μπήκα να δω το περίφημο βίντεο για να έχω ένα παραπάνω στοιχείο: Σε μία από τις γνωστές εκπομπές για ανεγκέφαλους, η «πανέμορφη» και «σέξι» κλπ, κλπ, κλπ προσκεκλημένη καθόταν σε έναν καναπέ, φορώντας ένα σούπερ μίνι. Σε μία στιγμή σήκωσε το ένα πόδι και το πέρασε επάνω στο άλλο. Επειδή ήταν βουλιαγμένη στον καναπέ, δεν φάνηκε απολύτως τίποτε «καυτό» ούτε τίποτε διαφορετικό από τα δεκάδες σταυροπόδια που εμφανίζονται στην οθόνη.
Ένα τρίτο παράδειγμα είναι αυτό: «Πάθανε πλάκα οι παίκτες». Αναφέρεται στο Σαρβάιβορ, όπου δύο ομάδες από ενήλικες με εγκέφαλο πεντάχρονων «διαγωνίζονται» για το έπαθλο. Αν ανοίξετε το άρθρο θα διαβάσετε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες της σελίδας, «Θα γίνει κάτι που δεν έχει ξαναγίνει». Θα ανακοινωθεί ποιο είναι το βραβείο και οι παίκτες θα τρελαθούν από την χαρά τους! ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΟΛΠΟ, όπου κάποιοι ξέρουν εκ των προτέρων τι θα συμβεί, για να μην πούμε ότι το επεισόδιο της Κυριακής έχει ήδη γυριστεί από μέρες! Επιπλέον οι καταναλωτές σανού θα ξαναμπούν την Κυριακή (κάνοντας νέα κλικ) για να δουν για το τρομερό αυτό γεγονός, πως δηλαδή οι παίκτες θα αντιδράσουν κάτω από τις οδηγίες του σκηνοθέτη.
Τελικά, παρά την κενότητα, την ανοησία και τις κατινιές, για τις οποίες φαίνεται να μην διαμαρτύρεται κανένας, οι «πιασάρικοι» τίτλοι θα φουσκώνουν συνεχώς τα έσοδα των σάιτ, αφού οι μηχανές αναζήτησης θα ανεβάζουν στην κορυφή τέτοιες μπούρδες, επειδή το μόνο κριτήριό τους είναι τα κλικ. Και τα κλικ τα προσφέρουν όλοι όσοι κάθονται μέρα νύχτα και κυνηγάνε αυτές ακριβώς τις «ειδήσεις».
Τελικά είναι προφανές ότι έχουμε τα ΜΜΕ που μας ταιριάζουν…
Αλλά τι διαμαρτύρομαι; Εδώ υπάρχει σελίδα για τουρκική σειρά στο φέισμπουκ, όπου πάνω από 90.000 άτομα παρακολουθούν, κάνουν λάικ και αναρτούν σχόλια με διθυράμβους θαυμασμού για την τρομερά ποιοτική αυτή σειρά.