Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

2 Δεκεμβρίου 2008

Δικαίωση;

Προχθὲς ἔγραψα στὸ «Σερσὲ λαφάμ»: Καὶ οἱ Ἰσραηλινοὶ καὶ οἱ Ἀμερικανοὶ γιὰ νὰ ἔχουν δικαιολογία γιὰ ἕνα νέο «ντού» στὰ πετρέλαια. Λέτε ὁ Ὀμπάμα νὰ βγεῖ καὶ νὰ κάνει ἐξαγγελίες σχετικά με το «νέο» πρόβλημα τρομοκρατίας;
Λοιπόν:
1) Ἄρχισαν νὰ κυκλοφορᾶνε στὸ Διαδίκτυο δημοσιεύματα γιὰ τὸν ρόλο τῆς Μοσὰντ στὴν ἐπίθεση, ἡ ὁποία εἶναι ἀνάλογή της ἐπίθεσης στοὺς Δίδυμους πύργους, ἀφοῦ ἔπληξε τὴν οἰκονομικὴ πρωτεύουσα τῆς Ἰνδίας.
2) Βγῆκε ὁ Ὀμπάμα καὶ «δεσμεύτηκε» νὰ ἐξαφανίσει τὴν τρομοκρατία. Πολὺ βολικὴ συγκυρία γιὰ τὸν νέο «πλανητάρχη» ποὺ ἐμφανίστηκε μὲ «δημοκρατικὸ καὶ πολιτισμένο πρόσωπο» ὑποσχόμενος εἰρήνη, δημοκρατία καὶ ἄλλα τέτοια κουραφέξαλα.

Χε, χε, χε (δυστυχώς…)

Περί χρήματος

"Πω πω" λένε όλοι. Πόσα λεφτά χρειάζονται για να ορθοποδήσουν οι καημένες οι τράπεζες!
Και κανείς δεν σκέφτεται κάποια απλά πράγματα:
-Αφού οι τράπεζες και τα μεγάλα οικονομικά τραστ έχουν μόνιμα κέρδη, γιατί ξαφνικά καταρρέουν και χρειάζονται ενίσχυση;
-ΓΙΑΤΙ δεν αφήνουν τις τράπεζες να κλείσουν αφού δεν είναι κερδοφόρες; Το κενό θα το καλύψει άλλη τράπεζα.
-ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ τόσα χρήματα, την στιγμή που χρόνια ολόκληρα μας μιλάνε για "τρύπες στην οικονομία", για χρέη και ζητάνε σφίξιμο του ζωναριού (μόνο των μισθωτών βέβαια;)
-ΓΙΑΤΙ υπάρχει πρόβλημα φού η Παγκόσμια Τράπεζα έχει τόσο ρευστό για να δανείζει "ισχυρά" κράτη όπως η Αμερική, η Αγγλία κλπ;
-Μήπως όλα τα προβλήματα είναι τεχνητά (δείτε το Zeitgeist) με σκοπό να μας μαντρώσουν περισσότερο;

Για να μην σας πρήζουν άλλο

Για να σταματήσουν να σας πρήζουν με τηλεφωνήματα για κάρτες και άλλα διάφορα.
Στην ιστοσελίδα της Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων διαβάζουμε :
"Προκειμένου να μην περιλαμβάνεστε σε αρχεία, τα οποία έχουν ως σκοπό τηνπροώθηση προμήθειας αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών εξ΄αποστάσεως, μπορείτε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε στην υπηρεσία μας την παρακάτω αίτηση (άρθρο 13 του Ν.2472/97).."
Μπείτε στην σελίδα, κατεβάστε και συμπληρώστε την αίτηση και στείλτε την με fax στην Α.Π.Π.Δ όπου οι κάθε λογής εταιρείες είναι υποχρεωμένες κάθε μήνα να ενημερώνουν το αρχείο τους με το αρχείο που διατηρεί η ΑΠΠΔ με τους πολίτες που δεν επιθυμούν να τους ενοχλούν τηλεφωνικά για πώληση αγαθών και υπηρεσιών (δηλαδή να τους αφαιρούν από το αρχείο τους). Σε περίπτωση καταγγελίας το πρόστιμο είναι πολύ υψηλό οπότε καλού κακού σταματάνε να σε καλούν.

O Παπαδιαμάντης της Άπω Ανατολής

Λευκάδιος Χερν: Ο Έλληνας Ποιητής της Ιαπωνίας
Τον χαρακτήρισαν «O Παπαδιαμάντης της Άπω Ανατολής». Στη γεννέτειρά του τη Λευκάδα, η προτομή του Λευκάδιου Χέρν βρίσκεται από το 1985 στο πάρκο των ποιητών -δίπλα στον Α. Βαλαωρίτη και τον Α. Σικελιανό.

Ο δρόμος στο σπίτι που γεννήθηκε στο κέντρο της πόλης έχει το όνομα του (στα ελληνικά και στα ιαπωνικά) ενώ οι Πολιτιστικές ανταλλαγές με το Σιντσούκο στο Τόκιο (η πόλη που πέθανε) και την Λευκάδα συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Τα πιο γνωστά του έργα είναι:
Εντός του κύκλου των ψυχών
Η χώρα των χρυσανθέμων
Ιαπωνικοί Θρύλοι, Ηλέκτρα, Καϊνταν
Κείμενα από την Ιαπωνία
Το αγόρι που ζωγράφιζε γάτες και άλλες ιστορίες
Όλεθρος και άλλα διηγήματα.
Ο Λευκάδιος Χερν γεννήθηκε στη Λευκάδα στις 27 Ιουνίου του 1850. Η Ελληνίδα μητέρα του, Ρόζα Κασιμάτη, ήταν ευγενούς καταγωγής από τα Κύθηρα, ενώ ο πατέρας του, Κάρολος Χερν, ήταν στρατιωτικός χειρουργός στο Βρετανικό Σώμα των Επτανήσων από το Δουβλίνο. Ο πατέρας του πήρε μετάθεση για τις δυτικές Ινδίες και έτσι δυο χρονιά αργότερα ο μικρός Λευκάδιος ταξιδέψε με τη μητέρα του στο Δουβλίνο για να ζήσουν με την οικογένεια του πατέρα του. Μετά από ένα διάστημα συμβίωσης με τον πατέρα του, η μητέρα του αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Ελλάδα, καθώς ο Κάρολος Χερν εκμεταλλεύτηκε ένα νομικό κενό και έθεσε εκτός ισχύος τον γάμο του. Έτσι, σε ηλικία πέντε ετών ο Λευκάδιος Χερν αποχωρίστηκε από τη μητέρα του χωρίς να τη δει ποτέ ξανά. Όταν έφτασε σε σχολική ηλικία και άρχισε να διαβάζει, κάποια στιγμή ανακάλυψε ένα βιβλίο για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και δήλωσε ενθουσιασμένος: «Εισήλθα στη δική μου αναγέννηση». Αργότερα, και αφού είχε περάσει από το γαλλικό κολλέγιο του Υβενό στάλθηκε στο κολλέγιο Σαίντ Κούθμπερτ (Ushaw Roman Catholic College). Κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού έχασε το ένα μάτι του. Σε ηλίκια 19 ετών αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στις Η.Π.Α. Για ένα χρονικό διάστημα έζησε κάτω από συνθήκες μεγάλης φτώχειας, ώσπου γνώρισε τον Χένρυ Γουώτκιν και με τη βοήθειά του βρήκε δουλειά σε μια εφημερίδα. Σιγά σιγά άρχισε να δουλεύει σε υψηλότερες θέσεις και έφτασε να εργάζεται ως δημοσιογράφος σε εφημερίδα του Σινσιννάτι (Cincinnati Daily Enquirer). Περιπλανήθηκε στη Νέα Ορλεάνη, στη Νέα Υόρκη, στις Γαλλικές Αντίλλες. Το 1889 βρέθηκε σαν ανταποκριτής στην Ιαπωνία. Αργότερα και με τη βοήθεια του Μπάζιλ Τσάμπερλαιν και του Ίτζιτο Χαττόρι βρήκε θέση καθηγητή της αγγλικής γλώσσας στην πόλη Ματσούε στη βορειοδυτική Ιαπωνία. Στον δέκατο πέμπτο μήνα διαμονής του στην Ιαπωνία παντρεύτηκε τη Σετζούκο Κοϊζούμι. Υιοθετεί μάλιστα το όνομα της συζύγου του και από Λευκάδιος Χερν ονομάζεται Κοϊζούμι Γιάκουμο. Μαζί της έκανε τέσσερα παιδιά. Τον Δεκέμβριο του 1896, το Αυτοκρατορικό Πανεπιστήμιο του Τόκυο του προσέφερε την έδρα του καθηγητή της Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Στην Ιαπωνία ο Λευκαδιος Χερν έζησε τα 14 τελευταία χρόνια της ζωής του. Έγινε ο εθνικός συγγραφέας της Ιαπωνίας. Ο Χερν κατέγραψε μια άλλη Ιαπωνία, των θρύλων των σαμουράι και των παραδοσιακών αξιών. Χαρακτηρίστηκε ως ο αυθεντικότερος ερμηνευτής της Ιαπωνίας στη Δύση, ενώ το βιβλίο του «Ματιές στην άγνωστη Ιαπωνία» διδασκόταν σε όλα τα σχολεία της χώρας επί δεκαετίες. Τα βιβλία του είναι περιζήτητα, υπάρχουν 8 μουσεία προς τιμήν του σε όλη την Ιαπωνία, ενώ το άγαλμά του ξεχωρίζει στην κεντρική πλατεία του Τόκιο και μνημεία του έχουν στηθεί σε κάθε γωνιά τις Ιαπωνίας απ' όπου πέρασε. Ο Λευκάδιος Χερν πέθανε στις 26 Σεπτεμβρίου του 1903 ύστερα από πνευμονικό οίδημα. Στην πλάκα που έστησαν οι φοιτητές του υπήρχε το εξής κείμενο: «Στον Λευκάδιο Χερν, του οποίου η πένα υπήρξε πιο ισχυρή ακόμα και από τη ρομφαία του ένδοξου έθνους που αγάπησε, έθνους που πιο μεγάλη τιμή του υπήρξε ότι τον δέχτηκε στις αγκάλες του ως πολίτη και του πρόσφερε, αλίμονο, τον τάφο».

1 Δεκεμβρίου 2008

Θεραπευτική φαντασία

Θα σας περιγράψω σήμερα μια «προσωπική μέθοδο» θεραπείας, με την οποία πειραματιζόμουν πριν πολλά χρόνια.
Έχει σχέση με τις ΑΙΤΙΕΣ οι οποίες βρίσκονται πίσω από τα πράγματα.
Για να υπάρξει κάτι απαιτείται μία αιτία. Η αιτία αυτή είναι αποτέλεσμα/δημιούργημα μια άλλης αιτίας. Έτσι μπορούμε πηγαίνοντας απευθείας στην πρωταρχική ΑΙΤΙΑ να ασχολούμαστε με την ρίζα του προβλήματος.
Η ΑΙΤΙΑ είναι απρόσιτη για εμάς. Μπορείς να την ονομάσεις Θεό, Φύση, Κάρμα ή οποιαδήποτε άλλη λέξη. Και επιπλέον δεν μπορείς να κάμψεις την θέλησή της.
Έτσι η «θεραπεία» ξεκινάει με μία μικρή προσευχή-αίτηση στην Πρωταρχική Αιτία.
Της λες ότι θα κάνεις μία προσπάθεια θεραπείας. Ζητάς την βοήθεια της Αιτίας σε αυτό και ξεκαθαρίζεις (μέσα σου περισσότερο) ότι εάν δεν πετύχει δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί τελικά ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Μέθοδος:
-Κάθεσαι σε μία χαλαρή και αναπαυτική θέση. Βολεύεσαι όσο γίνεται για να μην χρειαστεί να κινηθείς.
-Αναπνέεις βαθιά και αργά από την μύτη. Φαντάζεσαι ότι εισπνέεις την ενέργεια που υπάρχει στο περιβάλλον γύρω σου. Η ενέργεια μαζεύεται μέσα στο κεφάλι σου και έχει την μορφή ενός σύννεφου.
-Εκπνέεις από το στόμα (σαν αναστεναγμός) και φαντάζεσαι ότι το σύννεφο μετατρέπεται σε άμμο που πέφτει στα πόδια σου και τα σκεπάζει.
-Σταδιακά «σκεπάζεις» όλο το σώμα σου με την άμμο. Το σώμα σου σιγά σιγά βαραίνει (λόγω της χαλάρωσης). Αν κάπου αισθάνεσαι άβολα τότε επιμένεις με αναπνοές ρίχνοντας άμμο τοπικά για να το χαλαρώσεις. Σε κάποια σημεία αρχίζουν φαγούρες. Ρίχνεις λίγη άμμο ακόμα. Αν η φαγούρα παρα-επιμένει τότε πολύ αργά σήκωσε το χέρι σου και ξύσε το σημείο.
-Τώρα βρίσκεσαι σε μία κατάσταση στην οποία ο χρόνος έχει διαφορετική αίσθηση. Περνάει πολύ λιγότερη ώρα από όση υπολογίζεις συνήθως. Πολλές φορές έρχεται ύπνος, που είναι βαθύς και αναζωογονητικός. Αν δεν κοιμηθείς ξεκινάς τώρα την καθεαυτή διαδικασία της «θεραπείας».
-Συνεχίζεις να αναπνέεις βαθιά και αργά από την μύτη μαζεύοντας το συννεφάκι της ενέργειας μέσα στο κεφάλι σου. Το σημείο είναι εκείνο από το οποίο «βλέπεις» με την φαντασία σου το σώμα σου. Αν κλείσεις τα μάτια σου και «κοιτάξεις» τον ώμο σου για παράδειγμα, το κάνεις με κάποια «μάτια» που βρίσκονται «κάπου» μέσα στο κεφάλι σου. Αυτό είναι το σημείο που ψάχνεις να βρεις.
-Κατά την εκπνοή (που είναι σαν αναστεναγμός) φαντάζεσαι ότι το συννεφάκι βγάζει έναν κεραυνό. Ο κεραυνός χτυπάει το σημείο που έχεις πρόβλημα. «Βλέπεις» το σημείο της ασθένειας με όποιον τρόπο θέλεις. Το φαντάζεσαι πχ σαν πρισμένο και κόκκινο, που με τον κεραυνό ξεπρίζεται και γίνεται κανονικό. Ή βλέπεις ότι υπάρχουν σκουπιδάκια που ο κεραυνός τα απομακρύνει ένα ένα. Γενικά φαντάζεσαι «ότι σε βολεύει».
Όσο πιο καθαρά «βλέπεις» το σύννεφο, όσο πιο καθαρά «βλέπεις» την διαδικασία της ίασης κλπ τόσο πιο μεγάλη επίδραση έχεις πάνω στο σημείο της ασθένειας.
-Κάνεις όσες αναπνοές θέλεις. Μετά για να σηκωθείς ακολουθείς την αντίστροφη μέθοδο. Σε κάθε εκπνοή φυσάς λίγη άμμο για να φύγει από πάνω σου και αρχίζεις να κουνάς σιγά σιγά το σώμα. Μην σηκωθείς απότομα γιατί μπορεί λόγω της χαλάρωσης να πάθεις κανένα τράβηγμα.
Μετά από μερικές φορές θα μπορείς να χρησιμοποιείς αυτήν την διαδικασία και σε διάφορα μέρη που θα βρίσκεσαι, γιατί θα έχεις εξασκηθεί να παραμένεις σε κάτι που σε ενδιαφέρει χωρίς να σε περισπά το περιβάλλον.
Το συγκεκριμένο «φάρμακο» δεν είναι φυσικά ιδιαίτερα δραστικό γιατί εξαρτάται από πολλά και κυρίως από την ελάχιστα ανεπτυγμένη θέληση και συνειδητή φαντασία που έχουμε.
Προσωπικά το έχω χρησιμοποιήσει σε διάφορα «μικροπράγματα». Όμως κάτι που δουλεύει στο λίγο δουλεύει και στο πολύ. Έτσι είναι δυνατόν για κάποιον να μπει στο πεδίο εκείνου που λέγεται «θαύμα».
Δεν είναι βέβαια τα ίδιο ένα κόψιμο ή ένας πόνος με ένα σπάσιμο κόκαλου ή τον καρκίνο, αλλά όλα λειτουργούν με τους ίδιους νόμους.
Και κυρίως το «φάρμακό» μου δεν χαλάει ποτέ, είναι πάντοτε φρέσκο, δεν έχει παρενέργειες και δεν έχει άσχημες αντιδράσεις με τα φάρμακα.

Ελπίζω να σας βοηθήσει η «θεραπευτική» μου μέθοδος.
Και μην ξεχνάτε ποτέ:
«Κάτι που κάποιος το έχει σκεφτεί, ένας άλλος μπορεί να το κάνει».
ΚΑΙ:
Η πραγματικότητα ξεπερνά και την πιο τολμηρή φαντασία. Επίκτητος
Σοφός δεν είναι όποιος ξέρει πολλά, αλλά όποιος ξέρει χρήσιμα. Ηράκλειτος
Οι ανόητοι ποτέ δεν έχουν το χρόνο να κάνουν το σωστό. Βίας ο Πριηνεύς
Αν δεν βλέπεις κάτι δεν σημαίνει ότι αυτό δεν υπάρχει. Τσουάνγκ-Τσού
Πρέπει και μπορώ είναι το ίδιο για τον σοφό άνθρωπο. Φωκυλίδης
Η πειθαρχία είναι η μητέρα της ευημερίας. Αισχύλος
Και μη νομίζετε ότι αν κάνουμε πάντα ότι μας αρέσει και όχι ότι πρέπει, δεν θα το πληρώσουμε με ότι δεν μας αρέσει. Θουκυδίδης

29 Νοεμβρίου 2008

Επιτέλους ξύπνησαν

Μετά από την κοσμογονία των ηλεκτρονικών που συντελείται την τελευταία εικοσαετία και την σχεδόν πλήρη επικράτηση στον χώρο των αγγλικών στην Ελλάδα (λόγω των πληκτρολογίων που εισάγονται χωρίς ελληνικά γράμματα, κάποια μύγα τσίμπησε τους πανεπιστημιακούς μας και ξύπνησαν. Ξεκίνησαν να κάνουν αυτό που οι Τούρκοι κάνουν χρόνια τώρα. Την προώθηση του ανοιχτού κώδικα Linux.

Διαβάζω στο ingr
Ώθηση στον ανοιχτό κώδικα
Εταιρεία ελεύθερου λογισμικού ιδρύουν στην Ελλάδα ακαδημαϊκοί φορείς
Αθήνα
Την ίδρυση της ελληνικής Εταιρείας Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) ανακοίνωσε ομάδα ερευνητικών και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων. Στόχος η προώθηση του ανοιχτού λογισμικού στην Εκπαίδευση, το Δημόσιο και τις επιχειρήσεις.
H ΕΕΛ/ΛΑΚ, εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, φιλοδοξεί να αποτελέσει κέντρο γνώσης και πλατφόρμα διαλόγου και να αναλάβει πρωτοβουλίες που αυξήσουν τη διείσδυσή του ελεύθερου/ανοιχτού στην Ελλάδα.
Η εταιρεία μεταξύ άλλων θα αναλάβει ενημερωτικές δράσεις, θα δημιουργήσει κέντρο παρακολούθησης και καταγραφής και θα συμβάλει στο συντονισμό των εθελοντών προγραμματιστών ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα.
Ακόμα, θα υποστηρίξει την ανάπτυξη επιχειρηματικών μοντέλων που βασίζονται στο ΕΛ/ΛΑΚ, θα προσφέρει τεχνική υποστήριξη και θα συμβάλει στον εξελληνισμό του λογισμικού και την ανάπτυξη εφαρμογών για εγχώρια χρήση.
Φορείς που συμμετέχουν στην ΕΕΛ/ΛΑΚ είναι το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας, τα πανεπιστήμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Πατρών, Πελοποννήσου, Αιγαίου, Κρήτης και Μακεδονίας, το ΕΜΠ, το Πολυτεχνείο Κρήτης, τα ΤΕΙ Αθήνας, Καβάλας και Λάρισας, το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος».
Επίσης, το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά», το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών, το Ακαδημαϊκό Δίκτυο GUNET, η Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων & Επαγγελματιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών, και το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Πρόεδρος της Εταιρείας θα είναι ο Θεόδωρος Καρούνος, εκπρόσωπος του ΕΜΠ.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ
Ελπίζω μονάχα να μην διαλύσουν την προσπάθεια τίποτε περίεργοι τύποι μόνο και μόνο για να πάρουν κάποια προμήθεια από μερικά ψωροευρώ…

28 Νοεμβρίου 2008

Ειδοποιός διαφορά

Ὑπάρχει μία εἰδοποιὸς διαφορὰ ἀνάμεσα στὸν σύγχρονο καὶ τοὺς παλιοὺς πολιτισμούς:
Οἱ σημερινοὶ «εἰδικοί» καλύπτουν τὴν ἄγνοιά τους μὲ ἐντυπωσιακοὺς ὁρισμούς. Οἱ ἀρχαῖοι κάλυπταν τὴν γνώση τους μὲ παραμύθια καὶ ἱστορίες.
Οἱ ἀρχαῖοι Ἕλληνες ἔλεγαν : «κάθε ἄνθρωπος ἔχει δυὸ σακούλια. Σὲ αὐτὸ ποὺ ἔχει κρεμασμένο μπροστὰ βάζει τὰ ἐλαττώματα τῶν ἄλλων καὶ σὲ αὐτὸ ποὺ ἔχει στὴν πλάτη βάζει τὰ δικά του ἐλαττώματα. Ἔτσι βλέπει εὔκολα τὰ ξένα ἀλλὰ ὄχι τὰ δικά του ἐλαττώματα. Σήμερα έχουμε εκφράσεις όπως «την καμπούρα του δεν την βλέπει;» που υπονοούν αυτό ακριβώς.
Μία ἀνάλογη ἱστορία ὑπάρχει καὶ στὴν Ἰνδία:
«Κάποτε βαθιὰ μέσα στὸν χρόνο ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ἦταν σὰν θεοί. Καταχράστηκαν ὅμως σὲ τέτοιο βαθμὸ τὴν θεία δύναμή τους ὥστε ὁ Μπράχμα ἀποφάσισε νὰ τοὺς ἀφαιρέσει τὴν θεία φύση τους καὶ νὰ τὴν κρύψει κάπου ὅπου δὲν θὰ μποροῦσαν νὰ τὴν ξαναβροῦν. Οἱ Θεοὶ ποὺ συγκεντρώθηκαν γιὰ νὰ βροῦν λύση πρότειναν νὰ τὴν θάψουν βαθιὰ στὴν γῆ ὅμως ὁ ἄνθρωπος θὰ ἔσκαβε καὶ θὰ τὴν εὕρισκε. Σκέφτηκαν νὰ τὴν ρίξουν στὰ βάθη τῆς θάλασσας. Ἀλλὰ ὁ Μπράχμα ἦταν σίγουρος ὅτι οἱ ἄνθρωποι κάποτε θὰ ἐξερευνοῦσαν τοὺς βυθοὺς καὶ θὰ τὴν ἔφερναν στὴν ἐπιφάνεια. Ἔτσι οἱ Θεοὶ δὲν εἶχαν τί νὰ προτείνουν γιατί δὲν ἤξεραν μέρος ἀπροσπέλαστο στὸν ἄνθρωπο. Τελικὰ ὁ Μπράχμα εἶπε: Θὰ κρύψουμε τὴν θεϊκότητα τοῦ ἀνθρώπου βαθιὰ μέσα του. Εἶναι τὸ μόνο μέρος ποὺ δὲν θὰ σκεφτεῖ ποτὲ γιὰ νὰ ψάξει.
Ἔτσι λοιπὸν ἀπὸ τότε ὁ ἄνθρωπος κάνει τὸ γύρο τῆς γῆς, ἐξερευνᾶ, ἀναρριχᾶται, καταδύεται καὶ σκάβει μάταια ψάχνοντας γιὰ κάτι ποὺ βρίσκεται μέσα του».
Ἡ περιγραφὴ τῆς ἀνθρώπινης λειτουργίας εἶναι γλαφυρότατη.
Ἀπὸ τὴν στροφὴ τοῦ ἀνθρώπου πρὸς τὰ μέσα ξεκινάει καὶ ὁ ἐσωτερικὸς δρόμος ποὺ ὁδηγεῖ στὴν τελειοποίηση. Ἐκ τῶν πραγμάτων ὅμως οἱ ἄνθρωποι εἴτε φοβοῦνται εἴτε δὲν θέλουν νὰ κάνουν αὐτὴν τὴν στροφή. Καὶ παραμένουν στὶς ἐρημιὲς τοῦ «πολιτισμένου κόσμου» προσπαθώντας νὰ σβήσουν τὴν «ἐσωτερική τους δίψα» μὲ τὴν κατανάλωση προϊόντων ποὺ θὰ τοὺς κάνουν «πιό» νέους, «πιό» ὡραίους, «πιό» δυναμικούς, «πιό» μοντέρνους κλπ.
Αὐτὴ ἡ ἐσωτερικὴ δίψα εἶναι ποὺ τελικὰ κάνει τὸν ἄνθρωπο νὰ βασανίζεται καὶ νὰ μὴν βρίσκει πραγματικὴ ἱκανοποίηση σὲ τίποτε.
Ἔχετε σκεφτεῖ γιατί ἄραγε οἱ ἄνθρωποι ἐπιμένουν τόσο σὲ αὐτὴν τὴν ἀδιέξοδη κατάσταση;

Σερσὲ λὰ φὰμ

Το "σερσὲ λὰ φὰμ" μεταφράζεται "ψάξτε για την γυναίκα". Εϊναι έκφραση που σημαίνει "ψάξτε για το κίνητρο".
Πανικὸς στὴν Βομβάη τῆς Ἰνδίας. Νεκροὶ καὶ τραυματίες, ἐκρήξεις, μάχες καὶ πυροβολισμοί. Καὶ μερικὲς παρατηρήσεις-διαπιστώσεις-ἐρωτήσεις:
1) Κάποιοι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ πάνε καὶ σκοτώνουν καὶ σκοτώνονται γιὰ νὰ μποῦν στὸν Παράδεισο!!! Ἥμαρτον Κύριε!!!
2) Μπορεῖ νὰ βρίσκονται ἐκεῖ καὶ ἰσραηλινοὶ κομάντος. Μὲ τὸ ποὺ ἔγινε ἡ κατάληψη τοῦ ἰσραηλινοῦ κέντρου!!! Καὶ ρωτάω ἐγὼ ὁ ἀνεγκέφαλος μία ρητορικὴ ἐρώτηση: Ἂν ὑπῆρχε στὴν Βομβάη ἕνα Ἑλληνικὸ κέντρο καὶ τὸ κατελάμβαναν οἱ μουσουλμάνοι καὶ ἔπιαναν Ἕλληνες ὁμήρους μετὰ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ θὰ τὸ ἔπαιρνε εἴδηση ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνηση;
3) Λένε ὅτι σὲ ἕνα ἔγκλημα ψάχνεις νὰ δεῖς ποιὸς ἔχει τὸ κίνητρο. Ἐδῶ μπορεῖ νὰ ὑπάρχουν οἱ ἑξῆς ὕποπτοι:
-Οἱ Ρῶσοι γιατί θέλουν νὰ πιέσουν τὴν Ἰνδία. Πιθανὸν νὰ ἔκανε νερὰ τελευταῖα σχετικὰ μὲ τὴν «ΕΟΚ» τῆς Ἀσίας ποὺ σχηματίζεται ἀπὸ Ρωσία, Ἰρᾶν, Πακιστᾶν, Ἰνδία, Κίνα κλπ.
-Οἱ Ἀμερικανοὶ γιατί θέλουν καὶ αὐτοὶ νὰ πιέσουν τὴν Ἰνδία ἀκριβῶς γιὰ αὐτὴν τὴν «ΕΟΚ» ἀλλὰ καὶ γιὰ νὰ πατήσουν πόδι πιθανὸν μὲ καμιὰ βάση στὴν περιοχή. Βλέπετε πάντα ὑπάρχει ἡ δικαιολογία τῶν κακῶν μουσουλμάνων ποὺ «ἀπειλοῦν τὰ ἀμερικανικὰ συμφέροντα». Παρεπιπτόντως ὅταν ἀκούσω μία ἑλληνικὴ κυβέρνηση νὰ μιλάει γιὰ ὑπεράσπιση Ἑλληνικῶν συμφερόντων θὰ μπορῶ νὰ πεθάνω ἥσυχος. Θὰ τὰ ἔχω δεῖ ΟΛΑ.
-Οἱ Ἰσραηλινοὶ γιὰ κάποιο λόγο ποὺ ἔχει σχέση μὲ τὴν ἐπεκτατική-ἐπιθετικὴ πολιτική τους. Πολύ γρήγορα αντέδρασαν στην επίθεση αν ισχύει βέβαια αυτό που είπαν οι ειδήσεις.
-Καὶ οἱ Ἰσραηλινοὶ καὶ οἱ Ἀμερικανοὶ γιὰ νὰ ἔχουν δικαιολογία γιὰ ἕνα νέο «ντού» στὰ πετρέλαια. Λέτε ὁ Ὀμπάμα νὰ βγεῖ καὶ νὰ κάνει ἐξαγγελίες σχετικάμε το «νέο» πρόβλημα τρομοκρατίας;
Ὅλα αὐτὰ ἀμφιβάλλω ἐὰν θὰ τὰ ἀκούσετε στὴν τηλεόραση. Οἱ «ἔγκριτοι δημοσιογράφοι» καὶ οἱ «ἐγκέφαλοι-καθηγητές» θὰ ἀναλύσουν, στὰ παράθυρα καὶ σήμερα, μὲ μεγάλη σοβαρότητα τὶς οἰκονομικὲς συνθῆκες, ΧΩΡΙΣ νὰ τοὺς φαίνεται ΚΑΘΟΛΟΥ περίεργο ποὺ οἱ τράπεζες παίρνουν οἰκονομικὴ βοήθεια ἐνῶ παρουσιάζουν κέρδη.
Τελικὰ εἶναι ΟΛΟΙ τόσο ἠλίθιοι ἢ ἔχω ἀρχίζει καὶ χάνω ἐγώ;

27 Νοεμβρίου 2008

Ψηφοφορία για την Αρμενική γενοκτονία

Μπείτε στο http://www.msnbc.msn.com/id/21253084 και ψηφίστε για την γενοκτονία των Αρμενίων. Κάποτε θα πρέπει και άλλοι να λογοδοτήσουν στην Ιστορία εκτός από τους "κακούς" τους οποίους διαλέγουν να τιμωρήσουν οι Αμερικανοί.

26 Νοεμβρίου 2008

Η συνταγή του πως θα πλουτίσετε

Οἱ ἄνθρωποι γενικὰ ἔχουν μία περίεργη ἐλαφρότητα ὅσον ἀφορᾶ θέματα ἐσωτερικῆς ἀνάπτυξης. Νομίζουν ὅτι ἀρκεῖ νὰ διαβάσουν κάτι καὶ μετὰ εἶναι εὔκολο νὰ το κάνουν. 
Ἕνας συγγραφέας λέει σχετικά μὲ αὐτὸ: οἱ ἄνθρωποι νομίζουν ὅτι ὁ ἐσωτερισμὸς εἶναι σὰν νὰ φυσᾶς καὶ νὰ φτιάχνεις μπουκάλια.
Ἡ παρακάτω ἱστορία δίνει αὐτὸ ἀκριβῶς τὸ στίγμα τῆς ἀνθρώπινης κατάστασης. Δὲν ἀρκεῖ νὰ γραφτεῖ κάτι στὸν νοῦ. Πρέπει νὰ ὑπάρξουν ἰδιαίτερες συνθῆκες γιὰ νὰ γίνει πράξη ἡ πληροφορία. Πρέπει νὰ κάνεις αὐτὸ ποὺ κάνουν καὶ οἱ μουσικοὶ: μαθαίνεις τὸ τραγούδι καὶ μετὰ τὸ ξεχνᾶς!

Ἦταν κάποιος ποὺ ἤθελε νὰ μάθει νὰ φτιάχνει χρυσάφι. Ταξίδεψε σὲ ὁλόκληρο τὸν κόσμο, ὥσπου κάποτε ἔμαθε ὅτι ἕνας σοφὸς ἐρημίτης, ἀπροσδιορίστου ἡλικίας, ζοῦσε σὲ μία βουνοκορφή. Μὲ χίλια βάσανα πάει καὶ τὸν βρίσκει. Τοῦ ἐκθέτει τὸ πρόβλημά του ζητώντας λύση. Καὶ ὁ σοφός του λέει:
-Αὐτὸ ποὺ ζητᾶς εἶναι πολὺ εὔκολο. Πάρε μία κατσαρόλα μὲ νερὸ καὶ βάλε τὴν στὴν φωτιά. Μόλις τὸ νερὸ ἀρχίσει νὰ βράζει ρίξε μέσα μία χούφτα ἁλάτι λέγοντας: Νερό, σὲ διατάζω νὰ γίνεις χρυσάφι. Τότε ὅλο τὸ νερὸ θὰ μετατραπεῖ σὲ χρυσό. Προσοχὴ ὅμως: ὅταν θὰ ρίχνεις τὸ ἁλάτι στὸ νερὸ νὰ μὴν σκεφτεῖς τὴν ἄσπρη ἀρκούδα.

Οἱ ἴδιες οἱ ὁδηγίες κάνουν τὴν ἐπίτευξή τους ἀδύνατη. Κανεὶς δὲν θὰ μπορέσει νὰ τὶς ἀκολουθήσει χωρὶς νὰ σκεφτεῖ τὴν ἄσπρη ἀρκούδα, γιὰ τὸν ἁπλούστατο λόγο ὅτι ἡ ὁδηγία εἶναι γραμμένη στὸν νοῦ του. Καὶ ἐπειδὴ ὁ νοῦς εἶναι ἀνεξέλεγκτος (παρὰ τὰ ὅσα νομίζετε) πάντοτε θὰ βγάζει στὴν ἐπιφάνεια τὴν ὁδηγία «καὶ μὴν σκεφτεῖς τὴν ἄσπρη ἀρκούδα».
Ἐγώ σας ἔδωσα τὸ μυστικὸ πὼς νὰ γίνετε πλούσιοι. Ἐσεῖς δὲν ἔχετε παρὰ νὰ ἀκολουθήσετε τὶς ὁδηγίες.