Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

15 Μαρτίου 2009

ROSS DALY...ΚΡΙΜΑ .........

Ο γνωστός μουσικός βάζει λουκέτο στο Εργαστήρι Λαβύρινθος λόγω έλλειψης χρηματοδοτήσεων.
Τα τελευταία χρόνια τις δραστηριότητες του Εργαστηρίου χρηματοδοτούσε ο δήμος Ν. Καζαντζάκη, ωστόσο φέτος τα ταμεία του δήμου είναι άδεια. Έτσι ο Ross Daly βάζει λουκέτο στο Εργαστήρι, που λειτουργεί και ως μουσείο, και αποτελεί σημείο αναφοράς της κρητικής παράδοσης.
Έτσι απαντάνε σε έναν άνθρωπο που από όλα τα μέρη του κόσμου, από όλες τις μουσικές και τα μουσικά όργανα επέλεξε την παραδοσιακή μουσική της Κρήτης και τη λύρα της. Μάλιστα εγκαταστάθηκε στον τόπο έμαθε πολλά για την κρητική μουσική, αλλά συνάμα δίδαξε...και αυτός με τη σειρά του τη κρητική μουσική όχι μόνο σε ντόπιους αλλά σε ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου!
Αυτή είναι η απάντηση σε έναν άνθρωπο που θέλησε να δείξει στον κόσμο την ομορφιά της Ελληνικής παράδοσης και εμείς του δείξαμε την άλλη όψη του....πολιτισμού μας!
Ο Ross Daly δε στάθηκε μόνο στη λύρα της Κρήτης. Σε ορισμένες περιπτώσεις την εξέλιξε κιόλας βάζοντας τον ήχο της λύρας σε άλλους ρυθμούς. Έχει ασχοληθεί με πάρα πολλά είδη μουσικής από όλο τον κόσμο, με πρώτη τη μουσική της Ινδίας όπου και έχει μελετήσει. Επιπλέον είναι δεξιοτέχνης πολλών οργάνων!
Πηγή: http://pentaedron-kafes.blogspot.com/2009/03/superfast.html

14 Μαρτίου 2009

Επικίνδυνη αστυνομική βλακεία;

Όλοι μάθατε για το περιστατικό με την ληστεία που είχε τραγικό τέλος.
Πράγματι ήταν επικίνδυνη αστυνομική βλακεία. Αλλά μόνο από την άποψη της ηγεσίας. Ο άνθρωπος έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει. Όμως ήταν ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΣ. Οι αστυνομικοί αναγκάζονται να αγοράζουν μόνοι τους τις σφαίρες για να πηγαίνουν στο σκοπευτήριο. Επομένως είναι λογικό ότι με τους μισθούς που παίρνουν είναι ζήτημα αν εξασκούνται καν, όπως θα έπρεπε να γίνεται.
Αντί να φωνάζει ο κάθε βλάκας για αστυνομική βλακεία θα έπρεπε να φωνάζεις για καλύτερη και πιο εκπαιδευμένη αστυνομία.
Κάποτε θα πρέπει να σταματήσει αυτό το κακό. Είναι πια καθεστώς ο κάθε ΑΛΗΤΗΣ (έλληνας ή ξένος) να παίρνει ένα όπλο και να πηγαίνει ανενόχλητος να κάνει ληστεία. Και υπάρχουν οι ανεγκέφαλοι που θέλουν την αστυνομία να είναι απούσα παντού.
Αν καθαρίσουν μερικούς ληστές (ή «επαναστάτες» όπως τους ονομάζουν κάποιοι του αριστερού χώρου), τότε θα «σφίξουν οι κώλοι».
Βαρέθηκα τους Παλαιοκώστες και τα κάθε λογής καθίκια που λυμαίνονται την πατρίδα μου.
Είναι κρίμα που σκοτώθηκε η κοπέλα. Αλλά τελικά την σκότωσε ο αλβανός. Έχει κανείς «προοδευτικός» να πει κάτι για αυτό; Το πιθανότερο είναι ότι θα πείτε πως φταίει ο αστυνόμος που έδρασε. Εγώ θα πω ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
Και το δηλώνω από τώρα. Αν τύχει και σε κάποιο παρόμοιο περιστατικό φάω εγώ την σφαίρα ή κάποιος από την οικογένειά μου, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ του αστυνομικού, πάλι θα πω ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
Προτιμώ αυτό από το να αισθάνομαι μόνιμα ξεβρακωμένος απέναντι σε ληστές, κουκουλοφόρους «επαναστάτες», τραπεζίτες, πολυεθνικές, τούρκους, αλβανούς, αμερικανούς και όλα αυτά τα αποβράσματα που ο καλός θεούλης δημιούργησε μόνο και μόνο για να υποφέρει ο κόσμος.
Σιχτίρι πια!

Να "είμαστε ο εαυτός μας" ή όχι;

Στην ζωή μας τα διάφορα γεγονότα μας έρχονται σε κύματα και θεωρούνται ευχάριστα και δυσάρεστα.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο μας έρχονται και τα συναισθήματα, τα οποία συνήθως εξαρτώνται από τα γεγονότα.
Πολλές φορές ακούτε την φράση «να είσαι ο εαυτός σου». Αυτό ακούγεται μεν ωραίο, αλλά εμπεριέχει την μεγαλύτερη ψυχολογική παγίδα στην οποία μπορεί να πέσει κάποιος. Το «να είσαι ο εαυτός σου» σημαίνει ταύτιση με το συναίσθημα που εμφανίζεται σε μία δεδομένη στιγμή. Με την λέξη ταύτιση εννοούμε ότι εσείς και το συναίσθημα είσαστε ένα πράγμα και το θεωρείτε δικό σας. Όμως δεν είναι έτσι.
Υποθέστε ότι έχετε καλή διάθεση και πηγαίνετε στην δουλειά. Εκεί συμβαίνει κάτι και ένα συνάδελφος σας επιτίθεται φραστικά. Εσείς τότε θα χάσετε την ευχάριστο συναίσθημα που ΤΥΧΑΙΑ είχατε το πρωί. Θα αισθανθείτε θυμωμένοι ή προσβεβλημένοι. Μετά από μία ώρα, ο συνάδελφος έρχεται και σας ζητάει συγνώμη λέγοντας ότι έσφαλλε. Ο θυμός σας θα φύγει και θα εμφανιστεί κάποιο άλλο συναίσθημα ΑΝΑΛΟΓΟ με όσα θα σας πει ο συνάδελφος. Κατόπιν θα πιάσετε κουβέντα για την γυναίκα του αφεντικού και θα κυριαρχηθείτε από το συναίσθημα ας πούμε της κακίας για τον προϊστάμενο.
Μέχρι σήμερα πιστεύατε ότι τα συναισθήματα είναι δικά σας. Αλλά αυτό΄δεν ισχύει.Το πιο πάνω απλοϊκό παράδειγμα δείχνει ότι τα συναισθήματα είναι ανεξέλεγκτα και εσείς είσαστε ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑ με το συναίσθημα που ξεπηδάει κάθε φορά. Αυτό είναι που ονομάζεται «ταύτιση με το συναίσθημα».
Πρέπει λοιπόν να προσπαθεί κανείς να μην γίνεται ένα με τα συναισθήματα (δηλαδή να μην ταυτίζεται με αυτά) και ο λόγος είναι απλός.
Σίγουρα σας έχει τύχει, υπακούοντας σε κάποιο συναίσθημα, να κάνετε την αντίστοιχη πράξη στην οποία σας υποκινεί χωρίς όμως να έχετε τα αποτελέσματα που περιμένατε. Μάλιστα κάποιες φορές μετανιώνετε για την πράξη σας.
Οπότε δεν αρκεί «να είσαι ο εαυτός σου» και να λειτουργείτε όπως επιτάσσει το κάθε συναίσθημα, αλλά θα πρέπει να κάνετε υπολογισμούς πριν από οτιδήποτε. Χρειάζεται ανάλυση του τι συμβαίνει, του πως αισθάνεστε, του τι σας σπρώχνει το συναίσθημά σας να κάνετε και του τι πιθανόν να συμβεί εάν το κάνετε. Έτσι «ξεφεύγετε από τον εαυτό σας» με αποτέλεσμα να δράτε σωστότερα στην επαφή σας με τους άλλους.
Με λίγα λόγια δεν πρέπει να είσαστε μόνιμα ο εαυτός σας και να κάνετε «ότι σας καπνίζει» αλλά να τα φέρετε όλα σε ισορροπία.
Βέβαια αυτό δεν γίνεται έτσι εύκολα όπως το περιγράφω, αλλά σαν ιδέα προς εφαρμογή αυτά είναι αρκετά για να αρχίσετε να το σκέφτεστε.

13 Μαρτίου 2009

Επιτέλους και κάτι της προκοπής στην Ελλάδα

ΠΡΟΤΥΠΟ ΧΩΡΙΟ
Μαθήματα χρηστής Διακυβέρνησης προς άπαντες τους πολιτικούς.
Πρόκειται για ένα απομακρυσμένο ορεινό χωριό που κατάφερε μετά από συστηματική προσπάθεια, όχι μόνο να σταθεί όρθιο, αλλά να γίνει πρότυπο ανάπτυξης. Για τη μεγάλη ανατροπή που έρχεται από την Ανάβρα του νομού Μαγνησίας.
Στις δυτικές πλαγιές της Οθρύος, σε υψόμετρο 1.000 μέτρων και σε απόσταση 40 χιλιομέτρων από την κοντινότερη κωμόπολη (τον Αλμυρό), οι 700 κάτοικοι, όλοι τους κτηνοτρόφοι, απολαμβάνουν εισοδήματα από 30 έως 100 χιλιάδες ευρώ και μια ποιότητα ζωής που μπορεί να συγκριθεί μόνο με την πλούσια Ελβετία. Εδώ ο κόσμος δεν φεύγει προς τα αστικά κέντρα, αλλά επιστρέφει στο χωριό του. Με ποσοστό ανεργίας στο μηδέν και με μέσο όρο ηλικίας τα 40 έτη, ο πληθυσμός διπλασιάστηκε μέσα στα τελευταία 15 χρόνια.
Οι υποδομές του υποδειγματικές: Το αιολικό πάρκο, που δίνει έσοδα 100...000 ευρώ ετησίως στην κοινότητα, τα τρία υπερσύγχρονα κτηνοτροφικά πάρκα που στεγάζουν το χειμώνα (όταν η Ανάβρα αποκλείεται από τα χιόνια) 25.000 ζώα, το πρότυπο σφαγείο, που θυμίζει χειρουργείο, το διώροφο πάρκινγκ των 60 θέσεων, το γυμναστήριο με τα τελευταίας τεχνολογίας μηχανήματα, τα γήπεδα ποδοσφαίρου και μπάσκετ, το λαογραφικό μουσείο και φυσικά το περιβαλλοντικό-πολιτιστικό πάρκο, έκτασης 240 στρεμμάτων.
Η κοινωνική μέριμνα κατέχει πρώτιστη θέση: νηπιαγωγείο και δημοτικό του «κουτιού», αγροτικό ιατρείο (πάντοτε στελεχωμένο), δωρεάν στέγαση για τους δασκάλους και τους γιατρούς, «Βοήθεια στο σπίτι», σχεδιασμός για γηροκομείο, ακόμα και για πισίνα!
Ποιο είναι άραγε το μυστικό της επιτυχίας; Πώς μια μειονεκτική περιοχή κατάφερε το «θαύμα»;
Η μάχη με τη μιζέρια άρχισε τις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν τα ηνία της κοινότητας πήρε ο Δημήτρης Τσουκαλάς, ένας άνθρωπος που άφησε την Αθήνα για να γυρίσει στο χωριό του και να προσφέρει στη γενέτειρά του. Με ένα διάλειμμα 4 χρόνων, είναι από τότε κοινοτάρχης της Ανάβρας.
Η κατάσταση που συνάντησε ήταν απελπιστική. Τα γελάδια, οι χοίροι και τα πρόβατα κυκλοφορούσαν ελεύθερα στο χωριό. Στους χωματόδρομους. Δεν υπήρχε πουθενά άσφαλτος. Το χειμώνα περπατούσες μέσα στη λάσπη, το καλοκαίρι η σκόνη σε έπνιγε.
«Προτεραιότητά μας ήταν η κατασκευή κτηνοτροφικών πάρκων, για να μπει τέλος στην αναρχία που επικρατούσε. Με φως, νερό και σωστή δόμηση, σταβλίζουν τα ζώα τους το χειμώνα. Τους υπόλοιπους μήνες βόσκουν ελεύθερα στα βουνά. Αυτός είναι και ο λόγος που το κρέας τους φημίζεται για την ξεχωριστή γεύση του. Η κτηνοτροφία είναι η πηγή των εισοδημάτων στην Ανάβρα», λέει ο πρόεδρος της κοινότητας. «ΙΣΩΣ εγώ είμαι ο πιο φτωχός του χωριού, αφού η σύνταξη που παίρνω από τη ΔΕΗ, όπου έφυγα με το βαθμό του επιθεωρητή, κυμαίνεται στα 2.500 ευρώ».
Βάσεις ανάπτυξης
Η πρόοδος συνεχίστηκε με την κατασκευή του σφαγείου βιολογικής γραμμής, το μοναδικό δημόσιο στην Ελλάδα, με πιστοποίηση από τη ΔΗΩ. Έτσι μπήκε τάξη και δημιουργήθηκε η βάση για την ανάπτυξη της βιοκτηνοτροφίας, με συνέπεια οι παραγωγοί να κερδίζουν σημαντικά ποσά από τις επιδοτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με χρήματα της οποίας έγιναν οι παραπάνω υποδομές.
Ξύπνιος, σχολαστικός και με όραμα ο πρόεδρος παρακολουθεί ανελλιπώς κάθε κοινοτικό πρόγραμμα και το εκμεταλλεύεται δεόντως. Το μεγαλύτερο επίτευγμά του, όπως λέει ο ίδιος, είναι ότι κατάφερε να αλλάξει τη νοοτροπία των συγχωριανών του. Στην αρχή έφεραν αντιρρήσεις στα σχέδιά του, αλλά με επιμονή και υπομονή τούς έπεισε.
Τώρα τους καλεί να δημιουργήσουν τυποποιητήρια για τα προϊόντα τους, ώστε να ολοκληρωθεί το φάσμα της βιολογικής παραγωγής.
Η Ανάβρα δεν βάσισε την ανάπτυξή της στο κράτος. Ήθελε έσοδα δικά της. Έτσι, πριν από τρία χρόνια ολοκλήρωσε το έργο του αιολικού πάρκου, με τις 20 ανεμογεννήτριες και ανάδοχο την ισπανική εταιρία Gamesa.
Έσοδα
Το ρεύμα το αγοράζει η ΔΕΗ, ενώ η κοινότητα για τη χρήση του χώρου, που της ανήκει, εισπράττει έως και 100.000 ευρώ το χρόνο. Υπό δημοπράτηση βρίσκεται και η ανάπτυξη υδροηλεκτρικού εργοστασίου, από το νερό των πηγών της Ανάβρας. Από εκεί θα εισπράττονται άλλες 100.000 ευρώ.
Η επιστροφή στις ρίζες είναι μια σταθερή πολιτική για τον κ. Τσουκαλά. Για να ενισχυθεί κι άλλο ο πληθυσμός, έκανε επέκταση του οικισμού και δίνει οικόπεδα σε άστεγους δημότες στο μισό της αντικειμενικής τους αξίας και με αποπληρωμή σε 5 δόσεις.
Μετανάστες σε... ορεινό παράδεισο
«Δεν μας λείπει τίποτα. Εγώ, παρόλο που γεννήθηκα στην Αθήνα, ήρθα στο χωριό των γονιών μου, μόλις γνώρισα εδώ, κατά τη διάρκεια των διακοπών, το σύζυγό μου τον Παναγιώτη. Κάναμε τρία παιδιά. Δουλεύουμε με τον άνδρα μου φροντίζοντας τα 100 γελάδια που έχουμε. Πηγαίνουμε γυμναστήριο, πίνουμε τα τσιπουράκια μας στις 5 ταβέρνες του χωριού και αν θέλουμε νυχτερινή ζωή πεταγόμαστε μέχρι τον Δομοκό ή τον Αλμυρό», λέει η Νίκη Μηλιώνη.
Οι ηλικιωμένοι αισθάνονται ασφάλεια με τη μόνιμη παρουσία της αγροτικής γιατρού. Η Ελένη Τριανταφύλλου δέχεται 8 με 9 άτομα καθημερινά στο ιατρείο. Πήγε στην Ανάβρα στις 5 Αυγούστου και για τους επόμενους 9 μήνες που θα μείνει εκεί νιώθει τυχερή που βρέθηκε σε ένα τόσο φιλικό περιβάλλον. Μάλιστα, δεν επιβαρύνεται από την τσέπη της, γιατί μένει σε διαμέρισμα που της παραχώρησε η κοινότητα (όπως και οι τρεις δάσκαλοι).
Ο Αποστόλης Καπέλος και ο Πολύζος Κανατούλης είναι δυο νέοι κτηνοτρόφοι. Παίκτες στην ποδοσφαιρική ομάδα του χωριού (Α.Ο. ΟΘΡΥΣ), κάθονται στο καφενείο και συζητούν πώς θα αντιμετωπίσουν τον ΔΟΜΟΚΟ, την ισχυρότερη ομάδα της περιοχής. Περηφανεύονται για την προαγωγή στην Α' Ερασιτεχνική, αλλά και για τα επιτεύγματα του χωριού τους. «Να πάτε να δείτε το περιβαλλοντικό πάρκο», μας λένε.
Συναντάμε έναν παράδεισο. Αιωνόβια πλατάνια, σε μια διαδρομή πέντε χιλιομέτρων, με γεφύρια, παιδικές χαρές, πετρόκτιστη διακόσμηση και με τους λαγούς και τα ελάφια να ξεπετάγονται μέσα από τα ξέφωτα, με φόντο τον υδάτινο κόσμο του Ενιππέα (παραπόταμου του Πηνειού).
Εδώ κρατάει ακόμα το έθιμο της δρυστέλας, όπου οι νοικοκυραίοι πλένουν ρούχα και χαλιά με τα ορμητικά νερά των πηγών. Μια περιφραγμένη έκταση, συνολικού εμβαδού 240 στρεμμάτων, που αποτελεί ταυτόχρονα και μουσείο παράδοσης. Άλλη μια ευκαιρία για να εισπράττει η κοινότητα έσοδα, καθώς πολλά σχολεία εκδηλώνουν ενδιαφέρον για επίσκεψη και αναμένεται να μπει συμβολικό εισιτήριο για τα έξοδα συντήρησής του.
Το πλέον μεγαλόπνοο σχέδιο, αυτή την περίοδο, είναι η επικείμενη εγκατάσταση συστήματος τηλεθέρμανσης. Με προϋπολογισμό 1.700.000 ευρώ (από ευρωπαϊκά κονδύλια) και με μελέτη από το ΤΕΙ Κοζάνης η Περιφέρεια έχει πει ήδη το «ναι».
Ένας κεντρικός λέβητας θα τοποθετηθεί στο πάνω μέρος του χωριού και από εκεί θα διοχετεύονται υπόγειοι αγωγοί από τους δρόμους της Ανάβρας με καυτό νερό. Το κάθε σπίτι θα συνδέεται με το σύστημα και θα έχει ολόκληρο το χειμώνα ζεστό νερό και θέρμανση, με μια ελάχιστη επιβάρυνση. Θα λειτουργεί με την καύση βιομάζας (κοπριές των ζώων, ξερά φύλλα, άχυρο κ.ά).

Περί οικονομικής κρίσεως

Τελευταία ὅλοι ἀσχολοῦνται μέ τήν οἰκονομική κρίση. Καί νά τά παράθυρα καί νά οἱ εἰδικοί μέ τό μακρύ τους καί τό κοντό τους. Ὅμως ἡ κρίση αὐτή δέν εἶναι τίποτε ἄλλο ἀπό μία ἀπό τίς δεκάδες κρίσεις πού ἔχουν γίνει μέχρι τώρα. Σκοπός τῆς εἶναι τό μάζεμα τοῦ χρήματος «πίσω στήν πηγή του». Ἐκεῖνο γιά τό ὁποῖο θά ἔπρεπε νά ἀνησυχεῖς εἶναι μέχρι ποιό σημεῖο θά τό τραβήξουν οἱ ὑπαίτιοί της κρίσης. Ἄν χρειαστεῖ θά φτάσουν μέχρι καί ἕναν παγκόσμιο πόλεμο, ὅπως καί στό παρελθόν.
Ὅλα τά ὑπόλοιπα πού λέγονται εἶναι γιά νά μᾶς πουλᾶνε φύκια γιά μεταξωτές κορδέλες.
Ὅλα τά κράτη χρωστᾶνε ὅπως λένε κάποια πρόχειρα στοιχεῖα:
USA, $10,040 τρίς
Ἐλβετία $1,077 τρίς
Γαλλία $3,461 τρίς
Γερμανία $3,904 τρίς
Βρετανία $8,280 τρίς
Αὐστρία $594,3 δίς
Δανία $405 δίς
Σουηδία $598,2 δίς
Νορβηγία $350,3 δίς
Ἑλλάδα $301,9 δίς.
Ἀναρωτήθηκε κανείς ποτέ σέ ποιόν τά χρωστᾶνε ὅλα αὐτά τά λεφτά; Καί ἀφοῦ ἔχουμε οἰκονομική κατάρρευση (ποῦ σημαίνει ὅτι δέν ὑπάρχει χρῆμα) τότε ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ οἱ κεντρικές τράπεζες τόν πακτωλό χρημάτων που μοιράζουν;
Γιά ὅποιον δέν τό ἔχει δεῖ συστήνω τό “Money as dept” πού βρίσκεται μέ ἑλληνικούς ὑπότιτλους στό διαδίκτυο. Ἔχει ἐνδιαφέρουσες ἰδέες μέσα.

Εποχές λιτότητας και μισθοί στελεχών

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Τ. ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 607.835 ευρώ ετησίως ή 50.562 ευρώ μηνιαίως ή 2.350 την μέρα ή 293 ευρώ την ώρα, δηλαδή 100.000 δρχ την ώρα!!!!
ΔΕΝ συμπεριλαμβάνονται πρόσθετες αμοιβές καθώς και η προνομιακή απόκτηση μετοχών της Εθνικής αξίας εκατομμυρίων ευρώ )
Ακολουθεί ενδεικτικός πίνακας των 5 πιο ευνοημένων από τα 70 μεγαλοστελέχη της ΕΤΕ που έλαβαν συνολικό bonus 13.851.217,9 ευρώ υπό μορφή υπεραξιών μετοχών (προνομιακή απόκτηση μετοχών):
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΑΞΙΑ
(17/1/07) ΥΠΕΡΑΞΙΑ
σε ευρώ
Α. Θωμόπουλος 52775 1.247.645 2.242.937 995.292
Α. Γεωργίτσης 49000 1.157.800 2.082.500 924.700
Α. Τουρκόλιας 37935 894.453 1612237 717.784
Δ. Λεφάκης 37800 892.440 1606500 714.060
Τ. Αράπογλου 30000 714.000 1275000 561.000

ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Δ. ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 300.000 ευρώ ετησίως ή 25.000 ευρώ τον μήνα ή 1.157 ευρώ την μέρα ή 145 ευρώ την ώρα δηλαδή 50.000 δρχ την ώρα!

Σ. ΛΕΥΤΕΡΙΩΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 210.000 ευρώ ετησίως ή17.500 ευρώ τον μήνα ή 810 ευρώ την μέρα ή 101 ευρώ την ώρα, δηλαδή 34.500 δρχ την ώρα!

Τ. ΠΑΓΩΝΗΣ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 210.000 ευρώ ετησίως ή 17.500 ευρώ τον μήνα ή 810 ευρώ την μέρα ή 101 ευρώ την ώρα, δηλαδή 34.500 δρχ την ώρα!

Α. ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 180.000 ευρώ ετησίως ή 15.000 ευρώ τον μήνα ή 695 ευρώ την μέρα ή 87 ευρώ την ώρα, δηλαδή 30.000 δρχ περίπου την ώρα!

Ι. ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ
ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 180.000 ευρώ ετησίως ή 15.000 ευρώ τον μήνα ή 695 ευρώ την ημέρα ή 87 ευρώ την ώρα, δηλαδή 30.000 δρχ περίπου την ώρα!

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ
κ. Ι. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 270.000 ευρώ ετησίως ή 22.500 ευρώ τον μήνα ή 1.042 ευρώ την μέρα ή 130 ευρώ την ώρα, δηλαδή 44.383 δρχ την ώρα! Δεν περιλαμβάνονται επιπλέον αποδοχές αποζημιώσεις, συμμετοχές σε ΔΣ, bonus, κ.α.

κ. Ε. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ 200.000 ευρώ ετησίως ή 17.000 ευρώ το μήνα ή 772 ευρώ την μέρα ή 97 ευρώ την ώρα, δηλαδή 33.000 δρχ την ώρα! Δεν περιλαμβάνονται επιπλέον αποδοχές αποζημιώσεις, συμμετοχές σε ΔΣ, bonus, κ.α.)

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΠΑΠ ΑΕ
Χ.ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Περίπου 500.000 ευρώ ετησίως, δηλαδή: 41.666 ευρώ μηνιαίως, 1.923 ευρώ ημερησίως και
240,30 ευρώ την ώρα, δηλαδή 82.000 δρχ την ώρα!

κα Β. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ 182.000 ευρώ ετησίως + bonus έως 165.000 ευρώ

κ. Σ. ΑΛΙΦΙΕΡΑΚΗΣ 182.000 ευρώ ετησίως + bonus έως 165.000 ευρώ

κ. Γ. ΤΖΙΑΜΠΙΡΗΣ (QUALITY BUSINESS SOLUTIONS) 425.000 ευρώ ετησίως

κ. Δ. ΠΑΝΑΓΕΑΣ 120.000 ευρώ ετησίως + ασφαλιστικές εισφορές

κ. Ν. ΤΟΜΑΡΑΣ, ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ που αποχώρησε οικειοθελώς και έλαβε εφάπαξ 1.500.000 ευρώ.

ΔΕΗ
Τ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ & Δ/ΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 300.000 ευρώ ετησίως ή 25.000 ευρώ τον μήνα ή 1.157 ευρώ την μέρα ή 145 ευρώ την ώρα δηλαδή 50.000 δρχ την ώρα!

12 Μαρτίου 2009

Περί ευθανασίας ή μη

Οι άνθρωποι αρέσκονται να παριστάνουν τον θεό.
Χαλάνε εκατομμύρια στην ευγονική και όταν καταφέρουν να ξεπεράσουν το εμπόδιο που τους έβαλε η φύση (ή ο θεός αν προτιμάτε) τότε υποκριτικότατα οι άνθρωποι λένε:
-Με την βοήθεια του θεού απέκτησα και εγώ παιδί!
Όμως παρέβησαν την θέληση του θεού που τους δημιούργησε ανίκανους να κάνουν παιδιά.
Βάζουνε τους ετοιμοθάνατους στην μηχανή και τους κρατάνε με το ζόρι ζωντανούς. Και όταν κάποτε μετά από μύρια βάσανα το σώμα τους πάψει να λειτουργεί τελείως, τότε πάλι υποκριτικότατα οι άνθρωποι λένε:
-Τον πήρε ο θεός και αναπαύθηκε!
Όμως εμπόδισαν με νύχια και με δόντια τον θεό να πάρει τον άρρωστο όταν ήρθε η ώρα του.
Δεν λέω να εκτελούμε όσους γέρασαν ή αρρώστησαν, επειδή θα είναι φθηνότερο.
Λέω ότι όταν έρθει η ώρα κάποιου πρέπει να τον αφήνουμε να πεθαίνει με αξιοπρέπεια.
Λέω ότι αν κάποιος υποφέρει από τις αβυσσαλέες αρρώστιες που υπάρχουν σήμερα θα έπρεπε να τον αφήσουμε να πεθάνει.
Δεν βλέπω τίποτε ανθρωπιστικό ή πολιτισμένο στο να κρατάμε ζωντανό με το ζόρι έναν άνθρωπο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.
Όσοι είναι κατά της ευθανασίας να κάτσουν να σκεφτούν τα παρακάτω:
-Θα ήθελαν να καρφωθούν σε ένα κρεβάτι και να κοιτάνε 24 ώρες το 24ωρο τους τοίχους;
-Θα ήθελαν να πονάνε αφόρητα μέρα νύχτα;
-Θα ήθελαν να ανοίγει το σώμα τους από την κατάκλιση;
-Θα ήθελαν να τα κάνουν απάνω τους;
-Θα ήθελαν να περάσουν χρόνια ολόκληρα με καθετήρα στην ουρήθρα;
-Θα ήθελαν να περάσουν χρόνια ολόκληρα τρώγοντας αηδίες στα νοσοκομεία και τα γηροκομεία;
-Θα ήθελαν να λιώνει ο εγκέφαλός τους από την απραξία και την έλλειψη εντυπώσεων;
-Θα ήθελαν να περάσουν χρόνια ολόκληρα μέσα σε μέχρι θανάτου βαριεστιμάρα;
-Θα ήθελαν να περάσουν χρόνια ολόκληρα βλέποντας την βροχή και να μην μπορούν να βγουν έξω να βραχούν;
-Θα ήθελαν να περάσουν χρόνια ολόκληρα βλέποντας τον ήλιο χωρίς να μπορούν να βγουν στην λιακάδα;
-Θα ήθελαν να περάσουν χρόνια ολόκληρα χωρίς να μπορούν να κολυμπήσουν στην θάλασσα, να περπατήσουν στο βουνό, να πάνε σινεμά, να πάνε σε μια ταβέρνα να φάνε με την παρέα τους, να πάνε στο καρναβάλι τις Απόκριες, να πάνε μια βόλτα μέχρι το σούπερ μάρκετ, να πάνε επίσκεψη στον φίλο τους, να κάνουν τέλος πάντων όλα εκείνα που κάνουν οι υπόλοιποι τυχεροί άνθρωποι;
Έχει αναρωτηθεί κανείς σας τι αισθάνεται εκείνος που βρίσκεται σε κώμα;
-Αναρωτηθήκατε αν είναι πιασμένος και δεν μπορεί να κουνηθεί;
-Αναρωτηθήκατε αν έχει φαγούρα και δεν μπορεί να ξυστεί;
-Αναρωτηθήκατε αν κρυώνει και δεν μπορεί να σκεπαστεί;
-Αναρωτηθήκατε αν ζεσταίνεται και δεν μπορεί να ξεσκεπαστεί;
-Αναρωτηθήκατε αν πονάει και δεν μπορεί να ανακουφιστεί;
-Αναρωτηθήκατε αν αγανακτεί και δεν μπορεί να διαμαρτυρηθεί;
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
Κανείς δεν αναρωτήθηκε για όλα αυτά.
Αντίθετα σαν γνήσια τέκνα του Αντίχριστου της εποχής έχετε «ηθικά διλλήματα» για το αν πρέπει να ελευθερώσετε από το μαρτύριο έναν ετοιμοθάνατο.
-Τα εκατομμύρια παιδιά που πεθαίνουν από πείνα και αρρώστιες δεν σας δημιουργούν κανένα «ηθικό δίλλημα».
-Οι πόλεμοι, οι καταστροφές, η παγκόσμια δυστυχία δεν σας δημιουργούν κανένα «ηθικό δίλλημα».
-Τα εκατομμύρια παιδιά που δουλεύουν για να αγοράζετε φτηνά προϊόντα δεν σας δημιουργούν κανένα «ηθικό δίλλημα».
Γιατί συμβαίνει αυτό; Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν είσαστε εσείς που υποφέρετε.
Και όπως λέει και η παροιμία «Ξένος πόνος, ξένος πόρδος».
Βασικά ξέρω (χωρίς να μπορώ να σας το αποδείξω) ότι ισχύει ο νόμος του Κάρμα.
Δηλαδή παθαίνεις εκείνο που σου αξίζει να πάθεις.
Σίγουρα αυτό παθαίνουν και οι νεκροζώντανοι που σαπίζουν στα κρεματόρια, πεταγμένοι εκεί από τους συγγενείς οι οποίοι «τόσο πολύ τους αγαπούν».
Αυτό το γεγονός εγώ προσωπικά το δέχομαι με την έννοια του νόμου της Ανταπόδοσης, αλλά όμως συγκινησιακά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ. Δεν το αντέχει η συνείδησή μου.
Και αν θα έχω την δυνατότητα κάποτε θα δράσω ανάλογα.
Και κανονικά θα έπρεπε να ευχηθώ στους υπαίτιους αυτής της φρικτής δυστυχίας, «επιστήμονες» και «αγαπημένους συγγενείς», ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ που επιφυλάσσουν καθημερινά σους άτυχους γέρους ή βαριά άρρωστους ανθρώπους.
Και θα έπρεπε να το πάθουν ακριβώς γιατί παραβαίνουν την εντολή «Μην κάνετε αυτό που δεν θέλετε να σας κάνουν».
Αυτό θα έπρεπε να ευχηθώ. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ ούτε αυτό να κάνω.
Η ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ κρέμεται από πάνω μου.

Δηλητηριώδη κραγιόν

Μου ήρθε στο ταχυδρομείο. Δεν ξέρω αν είναι έτσι, αλλά προτιμώ να το δημοσιεύσω καλού κακού.

Προς τον γυναικείο πληθυσμό και όχι μόνο
Ο μόλυβδος είναι μία χημική ουσία, η οποία προκαλεί καρκίνο.
Πρόσφατα μία μάρκα που ονομάζεται 'Red Earth' μείωσε τις τιμές της από 67 σε 9.9 δολάρια!!!!...
Περιείχε μόλυβδο.
Οι μάρκες οι οποίες περιέχουν μόλυβδο είναι:
1. Christian Dior
2. LANCOME
3. CLINIQUE
4. Y.S.L
5. ESTEE LAUDER
6. SHISEIDO
7. RED EARTH (Lip Gloss)
8. CHANEL (Lip Conditioner)
9. Market America-Motives lipstick
Όσο περισσότερο μόλυβδο περιέχουν τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για καρκίνο.
Μετά από δοκιμές που έγιναν σε κραγιόν, βρέθηκε ότι το κραγιόν του Y.S.L περιείχε την μεγαλύτερη ποσότητα μόλυβδου.
Προσέξτε ιδιαίτερα τα κραγιόν που κατασκευάστηκαν για να διαρκούν περισσότερο.
Εάν το κραγιόν σας διατηρείται πιο πολύ από τα συνηθισμένα, οφείλεται στο ότι περιέχει υψηλό ποσοστό μόλυβδου.
Δοκιμάστε αυτό το τεστ μόνες σας:
1. Βάλτε λίγο κραγιόν στο χέρι σας.
2. Με ένα χρυσό δαχτυλίδι τρίψτε το χρώμα.
3.Αν το χρώμα του κραγιόν γίνει μαύρο, τότε
ξέρετε ότι περιέχει μόλυβδο.

11 Μαρτίου 2009

Άλλο ένα βήμα προς την απόσχιση της Κρήτης;




Αυτό είναι το… νόμισμα της Κρήτης!
08.03.09
Αίσθηση έχει προκαλέσει το πρώτο θέμα της Ελεύθερης Ώρας του Σαββάτου.
Οι… αυτονομιστές «Κρήτες» προχώρησαν και στην χάραξη νομισμάτων, ευρωπαϊκού τύπου, όπου εμφανίζεται η Κρήτη μας ως ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΚΡΑΤΟΣ!…
Τα μεταλλικά αυτά νομίσματα συνοδεύονται από Μινωικές παραστάσεις και είναι, σε αξία, αντίστοιχα με αυτά τα ευρωνομίσματα που σήμερα χρησιμοποιούνται από την Ελλάδα και τις άλλες 26 χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Δείτε τα…

Αιώνας της κατανάλωσης.

Αἰώνας τῆς μιζέριας καί τήν πνευματικῆς φτώχειας.
Αἰώνας τῆς καταπίεσης, τοῦ ἄγχους καί τῆς δυστυχίας.

Πρῶτο παράδειγμα οἱ Ἰνουίτ πού ζοῦσαν κάποτε σάν «ἄγριοι» στούς πολικούς πάγους. Ἔπρεπε νά κυνηγοῦν γιά νά τρῶνε καί ἔτρεχαν ὅλη μέρα γιά νά ἐξασφαλίσουν τά πρός τό ζείν. Μετά ἦρθαν οἱ λευκοί καί τούς «ἔσωσαν». Τούς ἔδωσαν ὄπλα, αὐτοκίνητα, μηχανικά ἕλκηθρα, σπίτια, ἠλεκτρικό, κονσέρβες μέ ἄφθονο φαγητό καί τούς «ἐκπολίτισαν».
Καί οἱ κακοί Ἰνουίτ ἀμέσως ἄρχισαν νά ἐμφανίζουν συμπτώματα κατάθλιψης καί ἄλλων ψυχολογικῶν διαταραχῶν καί πολλοί ἔγιναν ἀλκοολικοί.

Δεύτερο παράδειγμα: Στόν Ἀμαζόνιο -εἶδα σέ ντοκιμαντέρ- μία φυλή πού ζοῦσε «κάπου» στά δάση. Τά μόνα τους ὑπάρχοντα ἦταν μία ψάθινη αἰώρα καί κάποια χορταρένια στολίδια γιά ροῦχα, τόξα καί πιρόγες. Τά μόνα σύγχρονα «ἐργαλεῖα» τούς ἦταν κάποιοι τενεκέδες ἀπό κονσέρβες μέ τούς ὁποίους κουβαλοῦσαν νερό ἤ ἔβραζαν φαγητό.
Οἱ ἄνδρες ψάρευαν καί οἱ γυναῖκες μάζευαν καρπούς. Ἔριχναν τό φρέσκο ψάρι πάνω στήν φωτιά, τό ἔτρωγαν μαζί μέ τά φροῦτα καί ἔπειτα (ἀφοῦ δέν εἶχαν καί τίποτε ἄλλο νά κάνουν) τό ἔριχναν στόν χορό, τό τραγούδι καί τά χαχανητά γύρω στήν φωτιά.
Ὅταν τά φροῦτα στήν περιοχή τελείωναν, ἔπαιρναν τά «ὑπάρχοντά τους», ἔμπαιναν στίς βάρκες καί σέ μισῆ ὤρα εἶχαν πάει σέ νέο σημεῖο καί εἶχαν κατασκηνώσει καί πάλι.

Συγκρίνετε τήν ζωή τῶν ἀνθρώπων αὐτῶν μέ τήν δική μας. Εἶναι δυνατόν νά ἔχουν προβλήματα ψυχολογικά καί ἄλλα; Δέν χρειάζεται νά πληρώσουν τό φαγητό τους, τά ροῦχα τους, τό σπίτι τους, τήν διασκέδασή τους. Δέν ἔχουν ΙΚΑ, συντάξεις, ἀσφάλειες (ζωῆς, πυρός, σεισμοῦ, λιμοῦ καί καταποντισμοῦ), κόμματα, σωματεία, πολιτικούς, βουλευτές, ἐπιχειρήσεις, γιατρούς, αὐτοκίνητα, καλοριφέρ, ἐφορία, στρατό, ἀσανσέρ, κομμωτήρια, καλλυντικά, ψυγεῖα, τηλεοράσεις, φούρνους μικροκυμάτων, κινητά κλπ, κλπ, κλπ.
Τό μόνο πού ἔχουν εἶναι ἡ φασαρία νά μαζεύουν τό φαγητό τους.
Ἄν θεωρεῖτε ὅτι εἴμαστε πολιτισμένοι ἐπειδή ἔχουμε τεχνολογία δέν θά μπορέσω νά σᾶς ἀλλάξω γνώμη.
Ἀλλά εὐτυχισμένοι εἴμαστε;