Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

23 Δεκεμβρίου 2010

Ερωτήσεις που (δεν) ζητούν απάντηση

Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρώ. Ο πρώτος σας χρωστάει το 100% του μισθού του, ενώ ο δεύτερος σας χρωστάει το 50% του μισθού του. Βάσει ποιας λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος του και θα αφήνατε τον δεύτερο που ΜΠΟΡΕΙ να πληρώσει; Γιατί προσπαθείτε να πάρετε τα 100 και όχι τα 500;
Αυτό ακριβώς  είναι που συμβαίνει με το ΔΝΤ.

Είδα στο διαδίκτυο τον κατάλογο με τα χρέη όλων των χωρών της γης. Ενδεικτικά:
-Η Γερμανία με 5 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 155% του ΑΕΠ της.
-Η Γαλλία πάλι με 5 τρις έχει χρέος στο 188% του ΑΕΠ της.
-ΟΙ ΗΠΑ με 13 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 94% του ΑΕΠ της.
Οπότε είναι προφανές ότι δεν έχει τόση σημασία το μέγεθος του χρέους όσο το ποσοστό του επί του ακαθαρίστου εθνικού προϊόντος.
Μετά από μερικές ματιές στον πίνακα  προκύπτουν  κάποιες απορίες:

Ερώτηση 1) Πως γίνεται και ενώ το Λουξεμβούργο, η Αγγλία, η Ελβετία, το  Βέλγιο, η Γαλλία, η Δανία και η Αυστρία έχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό χρέους από εμάς, αυτοί να ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ σώσιμο, αλλά αντίθετα έρχονται να σώσουν εμάς;

Ερώτηση 2) Πως γίνεται  το Αφγανιστάν με περίπου μισόν αιώνα συνεχείς πολέμους να έχει μόνο 23% του ΑΕΠ του χρέος, την στιγμή που ξέρουμε ότι ένας πόλεμος μερικών ημερών μπορεί να "ξετινάξει" μία χώρα;

Ερώτηση 3) Πως γίνεται  να χρωστάνε 29% το Κουβέιτ, 54% το Μπαχρέιν και  τα Αραβικά εμιράτα 56% την στιγμή που είναι παγκόσμιοι προμηθευτές πετρελαίου;

Ερώτηση 4) Πως γίνεται  στην Ελβετία με 271% χρέος, μία απλή καθαρίστρια σε νοσοκομείο (περίπου το 2000) να πληρώνεται με 2000 ευρώ μισθό όσα έπαιρνε την ίδια στιγμή (στα βρώμικα καρβουνο-εργοστάσια της ΔΕΗ) ένας «υψηλόμισθος» τεχνικός, ανώτερης στάθμης εκπαίδευσης, ενταγμένος στα υπερ-βαρέα/ανθυγιεινά με 25 χρόνια προϋπηρεσία;

Ερώτηση 5) Πως γίνεται η Νορβηγία με 143% χρέος να μην έχει πρόβλημα και να μην χρειάζεται σώσιμο ή περικοπές;
Ένα  πραγματικό παράδειγμα από εκεί: Γνωστός μου μετακόμισε στην Νορβηγία πριν δύο χρόνια. Προσέξτε τώρα τι «έπαθε» εκεί:
α) Έπιασε δουλειά σε κουζίνα εστιατορίου σαν ανειδίκευτος και έπαιρνε 2.500 ευρώ τον μήνα μισθό! 
β) Μετά τρεις μήνες στην δουλειά δήλωσε ότι ήταν «ψυχικά κουρασμένος» και του έδωσαν αμέσως άδεια 15 ημερών!
γ) Με τις επιστροφές φόρων (κάτι σαν το δικό μας δώρο) πήγε μαζί με την γυναίκα του στο Θιβέτ διακοπές.
δ) Τώρα είναι άνεργος (με την δικαιολογία ότι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ εκεί που δούλευε!) και για δύο χρόνια παίρνει 1700 ευρώ τον μήνα!
Ερώτηση 6) Γιατί οι παγκόσμιοι δανειστές δεν ανησυχούν μήπως χάσουν τα 13, 5 τρις που χρωστάνε οι ΗΠΑ, τα 2 τρις που χρωστάει το Λουξεμβούργο, τα 9 τρις που χρωστάει η Αγγλία (κλπ, κλπ) αλλά ανησυχούν για τα 500 δις που χρωστάμε εμείς; 

Ερώτηση 7) Πως γίνεται και ολόκληρος ο πληθυσμός της γης  χρωστάει το 98% των χρημάτων του;

Ερώτηση 8) Ποιοι έχουν τόσα πολλά ώστε να «αντέχουν» να δανείσουν τόσο πολύ χρήμα;

Ερώτηση 9) Πού τα βρήκαν τόσα χρήματα;

Ερώτηση 10) Γιατί τα χρήματά τους δεν συμμετέχουν στο ΑΕΠ της χώρας τους;

Τελικά μήπως τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η παγκόσμια οικονομία δεν είναι παρά μία τεράστια φούσκα, ενώ το  χρήμα είναι ψεύτικο, τυπωμένο στα άδυτα των πολυεθνικών τραπεζών μόνο και μόνο για να επιτευχθεί ένας παγκόσμιος έλεγχος;
 Ολόκληρος ο  κατάλογος με τα χρέη παγκοσμίως βρίσκεται εδώ:  http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt
 
Country
External debt
US dollars
Date
56.900.000.000.000
31 Dec 2009
98%
  1.994.000.000.000
30 June 2009
3854%
  2.287.000.000.000
30 Sept 2009
1004%
         3.200.000.000
2005
606%
  3.733.000.000.000
31 Dec 2009
470%
  9.088.000.000.000
30 June 2009
416%
     655.100.000.000
30 Sept 2009
311%
  1.339.000.000.000
30 June 2009
271%
  1.354.000.000.000
7 October 2010
267%
     507.000.000.000
30 June 2009
223%
     808.900.000.000
30 Sept 2009
212%
     607.400.000.000
30 June 2009
196%
 France
  5.021.000.000.000
30 June 2009
188%
 Greece Είμαστε 19οι σε πραγματικό μέγεθος  χρέους και 13οι σε ποσοστό χρέους επί του ΑΕΠ
     552.800.000.000
30 June 2009
167%
 Sweden
     669.100.000.000
30 June 2009
165%
 Spain
  2.410.000.000.000
30 June 2009
165%
 Germany  30 
  5.208.000.000.000
June 2009
155%
     364.900.000.000
30 June 2009
153%
 Norway
     548.100.000.000
30 June 2009
143%
 Cyprus
       32.860.000.000
31 Dec 2008
129%
       22.540.000.000
31 Dec 2009
118%
 Italy
  2.328.000.000.000
31 Dec 2008
101%
       10.000.000.000
2007
100%
13.450.000.000.000
30 June 2009
94%

5 Οκτωβρίου 2010

Ο άνθρωπος-«χύτρα ταχύτητος»

Ζούμε στον αιώνα της ταχύτητος, της τεχνολογίας, των εφευρέσεων και όλων των άλλων θαυμαστών εφευρέσεων του Πολιτισμού-Αντίχριστου. Και κυρίως ζούμε στον αιώνα του άγχους και των σπασμένων νεύρων.
Απίστευτος όγκος πληροφοριών και απαιτήσεων μας βομβαρδίζει καθημερινά απαιτώντας «νεύρα από ατσάλι». Έτσι είναι περίεργο που ακόμα δεν ονομάσαμε τον αιώνα μας «αιώνα των ψυχιάτρων».
Οι άνθρωποι έρμαια των καταστάσεων καταφεύγουν για συναισθηματική ανακούφιση είτε στα «υλικά αγαθά» (ναρκωτικά, τσιγάρα, ποτά, σεξουαλικός εκφυλισμός, κλπ) είτε στα «πνευματικά αγαθά» (θρησκεία, υγιεινή διατροφή, ανατολικά φιλοσοφικά συστήματα κλπ).
Το να κυριαρχήσει κανείς στα συναισθήματά του είναι κάτι απίστευτα δύσκολο αλλά γίνεται. Απαιτούνται όμως πολύ ειδικές πρακτικές γνώσεις, που "ζουν" κρυμμένες μέσα σε θρησκείες, επιστημονικές έρευνες και φιλοσοφικά συστήματα. Αλλά χρειάζεται πρώτα να «βγει το απόσταγμα» από τα επί μέρους θέματα και να ανακατευτεί για να δημιουργήσει το «φάρμακο για τα νεύρα».
Δύσκολο να το εξηγήσω, ακόμη πιο δύσκολο να το καταλάβει κανείς.
Ένα όμως παράδειγμα ίσως είναι διαφωτιστικό:
Αυτό που εκπαιδεύτηκε και έμαθε να κάνει κανείς για να διαχειριστεί τον εσωτερικό του κόσμο είναι είτε να συγκρατείται «με νύχια και με δόντια» είτε να εκρήγνυται.
Στην πρώτη περίπτωση αργά και σταθερά η εσωτερική πίεση τον τρώει και ο άνθρωπος καταρρέει ψυχολογικά και σωματικά.
 Στην δεύτερη περίπτωση δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί την εσωτερική πίεση που του προκαλούν τα εξωτερικά γεγονότα και έτσι εκρήγνυται προκαλώντας πρόβλημα και στον ίδιο και στους άλλους.
Συνήθως όλοι αντιδρούν με ένα μίγμα από αυτές τις δύο περιπτώσεις. Αλλού συγκρατούνται (εκεί όπου συνήθως φοβούνται ή ντρέπονται) και αλλού ξεσπούν (όπου συνήθως βλέπουν ότι «τους παίρνει»). Το πολύ πολύ να πάνε να φάνε και να πιούν μέχρι σκασμού ή να «πήξουν» στα τσιγάρα για να «τελειώσει» η κατάσταση που τους πιέζει. Έτσι όμως το μόνο που πετυχαίνει κάνεις είναι να αποφεύγει το πρόβλημα κάνοντάς το έτσι χειρότερο.
Και οι δύο τρόποι δημιουργούν προβλήματα.
Ίσως για λίγο να προσφέρουν ανακούφιση, αλλά το πρόβλημα περιμένει τον καθένα να επιστρέψει και να παγιδευτεί και πάλι. Και όλοι αναγκαστικά επιστρέφουν γιατί πρέπει να συνδιαλέγονται με ανθρώπους που έχουν αντίθετες γνώμες και απόψεις και από εκεί ξεκινάνε όλα: δεν μπορούμε να περιμένουμε ότι όλοι οι άλλοι θα έχουν τις ίδιες ιδέες με εμάς ή ότι θα υποχωρούν αναγνωρίζοντας ότι οι δικιές μας «είναι καλύτερες».
Υπάρχει όμως ένας τρίτος τρόπος, άγνωστος στους πολλούς, δύσκολο να εξηγηθεί, ακόμα πιο δύσκολο να γίνει κατανοητός και τόσο απίστευτα απλός που σχεδόν κανείς δεν τον εφαρμόζει:
Δεν θα περιγράψω τον τρόπο γιατί δεν περιγράφεται τόσο απλά παρόλη την απλότητά του, ούτε σε τόσο λίγο χώρο.
Αλλά μοιάζει με την χύτρα ταχύτητος.
Αν πάρετε μια χύτρα ταχύτητος και την βάλετε να βράσει επάνω στην φωτιά αρχίζει να δημιουργείται εσωτερική πίεση. Αν η εσωτερική πίεση αφεθεί να αυξηθεί υπερβολικά, η χύτρα θα σκάσει. Αν όμως κάποιος ανοίγει κάθε τόσο την βαλβίδα και εκτονώνει τον ατμό η χύτρα θα δουλεύει συνέχεια χωρίς πρόβλημα.
Αυτό ακριβώς είναι ο σημερινός άνθρωπος. Μία χύτρα με κολλημένη βαλβίδα.
Ο τρίτος τρόπος για τον οποίο μιλάω είναι να μάθεις να ξεκολλάς την βαλβίδα και να την κάνεις να λειτουργεί κανονικά. Έτσι ο άνθρωπος ζει χωρίς εσωτερική πίεση και χωρίς εξωτερικά προβλήματα.
Το πιθανότερο είναι ότι οι περισσότεροι θα πουν:
«Βλακώδες παράδειγμα. Εγώ…»
Ή
«Καλά τα λες, όμως εγώ…»
Ή
«Εμένα η θρησκεία μου λέει…»
‘Η
«Ο καθηγητής τάδε είπε…»
Κλπ, κλπ, κλπ…
Όλοι αυτοί ας προσπαθήσουν να θυμηθούν αυτά που λέω την επόμενη φορά που η χαλασμένη βαλβίδα στην χύτρα τους ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ να εκραγούν είτε προς τα μέσα είτε προς τα έξω.
Γιατί η «χύτρα» δεν καταλαβαίνει από επιστημονικές, θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις.
ΥΓ. Ξέρω ότι ήδη το κείμενο σας φάνηκε μεγάλο και μπερδεμένο. Αλλά δυστυχώς δεν γίνεται αλλιώς. Απαιτείται ένας απίστευτα περίπλοκος τρόπος για να εκφραστεί το απλό. Αν δεν με πιστεύετε, προσπαθήστε να εκφράσετε τι νιώθετε και τι αισθάνεστε μπροστά σε ένα ηλιοβασίλεμα με τέτοιον τρόπο ώστε οι άλλοι να καταλάβουν ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ εννοείτε.

29 Σεπτεμβρίου 2010

Τι μας επιφυλάσσουν τα οικονομικά μέτρα (Νόμος 3845, ΦΕΚ 65/2010)

Δεν ξέρω ποιος το έφτιαξε αυτό. Αλλά σίγουρα το κοπιράιτ δεν είναι το πρόβλημά του.

Έχω βαρεθεί να ακούω του κόσμου τις ανοησίες, από τους πολιτικούς, τους δημοσιογράφους, τα κανάλια, το κόσμο στα καφενεία, παντού. Κανένας μα κανένας δεν έχει καταλάβει πού βρισκόμαστε και πού πάμε.

Και προσωπικά απορώ γιατί ούτε το αγαπημένο μου "κάπιταλ" δεν δημοσίευσε 5 σελιδούλες από το νόμο 3845, δηλαδή το περίφημο μνημόνιο, για να τελειώνουν οι βλακείες.

Σήμερα θα παρουσιάσω μόνο τον πίνακα 1, σελίδα 1349 του νόμου 3845, ΦΕΚ 65/2010.

Ο Πίνακας λέει τα δημοσιονομικά μέτρα που περιλαμβάνει το πρόγραμμα.

Ό,τι άλλο ακούτε είναι αηδίες.

Πάμε λοιπόν να δούμε τα μέτρα για το 2010.
 

Όπως βλέπετε από τα μέτρα του 2010, θα εξοικονομήσουμε 5800 εκατομμύρια.

Τελειώσαμε; Όχι βέβαια, έρχεται το 2011.

Πάρτε τα μέτρα του 2011, για να καταλάβετε

(μετά από βαθιά ανάσα)

Αν δεν καταλάβατε ακόμα, το 2011 θα εξοικονομήσουμε άλλα 9.650 εκατομμύρια, δηλαδή υπερδιπλάσια από το 2010, δηλαδή το αγγούρι θα είναι διπλάσιο το 2011. Για δείτε:

Αύξηση αντικειμενικών αξιών 400 εκατομμύρια

Εξοικονόμηση πόρων από τον Καλλικράτη 500 εκατομμύρια.

Και μετά από αυτά έρχεται το 2012.

Πάρτε και το 2012 να το έχετε: 

Ζείτε ακόμα;

Για δείτε τι λέει για το 2012.

Μείωση προσλήψεων δημοσίων υπαλλήλων πέραν του 5 προς 1!!

Αυτό για όσους σας τάζουν θέσεις στο δημόσιο.

Ανάπτυξη θέλετε;

Πάρτε μείωση δημόσιων επενδύσεων 500 εκατομμύρια.

Προσέξτε τώρα και το τελευταίο.

ΜΗ καθορισμένα μέτρα για λειτουργικά έξοδα 900 εκατομμύρια!!!

Αντέχετε;

Ε, πάρτε και το 2013:

Βλέπετε τι λέει;

ΜΗ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ 4200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, δηλαδή το 2013, θα πάρουνε μέτρα που θα πρέπει να αποδώσουν όσο ΟΛΕΣ οι περικοπές του 2010!!!

Ακόμα αναπνέετε και δεν σας έχουν φορολογήσει;

Δεν πειράζει.

Υπομονή.

Εσείς οι 500.000 Έλληνες που έχετε καταφέρει να ζείτε, θα δείτε τα βάσανα σας να τελειώνουν το .... 2015, γιατί ακόμα υπάρχει το 2014, που έχει και αυτό μέτρα.

Πάρτε και το 2014:

Προσέξτε τώρα.

Το 2014, και μόνο τότε θα σταματήσει τη φορολογία των κερδοφόρων επιχειρήσεων, χάνοντας 600 εκατομμύρια, αλλά προβλέπει εξοικονόμηση από μη καθορισμένα ακόμα μέτρα 4700 εκατομμυρίων!!!

ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ.

ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2014 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΘΟΥΝ 30 δις ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΝΤΑΙ 5,8!!!

Από σήμερα λοιπόν ό,τι ανοησία ακούτε από οποιονδήποτε, θα μπορείτε να ρίχνετε μια ματιά στους λογαριασμούς και να ξέρετε τι σας περιμένει.

Αν έχετε τάσεις αυτοκτονικές διαβάστε όλο τον νόμο, αλλά όχι σαν τους ηλίθιους πολιτικοδημοσιογράφους.

ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ!!!

Κι ενώ ο νόμος γράφει όλα αυτά, έχεις τον έναν και τον άλλον, να διαμορφώνουν γνώμη, για τον 15χρονο που θα δουλεύει με 400 ευρώ ή την ποσόστωση ναυτικών στο Ζενίθ, "κρύβοντας" με την έντονη δημοσιοποίηση τέτοιων περιπτώσεων, το εγκληματικό σύνολο.

Ε, λοιπόν.

Όσοι τα λένε αυτά, ή ξέρουν και μας δουλεύουν, ή είναι βλάκες, ή και τα δύο.

Άντε καληνύχτα, συνάδελφοι κορόιδα μελλοθάνατοι....


Υ.Γ. Όσοι μπορείτε, διακινήστε τα παραπάνω στοιχεία, με οποιονδήποτε τρόπο. Έτσι κι αλλιώς δεν μου φαίνεται ότι θα τολμήσει κανένα επίσημο μέσον να τα δημοσιοποιήσει ευρέως.

21 Σεπτεμβρίου 2010

Απολύστε αμέσως τον φασίστα καθηγητή που μας κάνει ρεζίλι.

Οι μαθητές πρέπει:
-Να κάνουν «μπάφους» (χασίς ή μαριχουάνα για όσους δεν το ξέρουν ακόμη).
-Να κάνουν καταλήψεις (για συμπαράσταση πχ στους εργάτες της Γουατεμάλας), όποτε καπνίσει στους αυτοχρισμένους σωτήρες του τόπου.
-Κοπάνες για καφέ.
-Να παίζουν ξύλο για την ομαδάρα τους.
-Να καίνε την ελληνική σημαία.
-Να καταστρέφουν τον εξοπλισμό στις σχολές τους.
Έτσι οι πολιτικοί θα βρίσκουν πάντοτε ψηφοφόρους και ανεγκέφαλους να τρέχουν για πάρτη τους και οι εταιρίες άφθονους ανειδίκευτους εργάτες.
Και έρχεται τώρα ο αρχιφασίστας αισχρός εθνικιστής, ο καθηγητής Αστρονομίας του ΑΠΘ Γιάννης Σειραδάκης «να μας χαλάσει την σούπα».
Αίσχος αίσχος αίσχος.
Να απολυθεί αμέσως ο καραφασίστας που ντροπιάζει το πολυεθνικό και πολυπολιτισμικό Ελαντιστάν.
Διαβάστε παρακάτω για να καταλάβετε.

Δημοσίευση: 20 Σεπ. 2010, 15:51
Διάκριση στη γνώση
Το χάλκινο κέρδισε η Ελλάδα στην Ολυμπιάδα Αστρονομίας και Αστροφυσικής
Αποστολή
Πεκίνο, Κίνα
Στο βάθρο της 4ης Ολυμπιάδας Αστρονομίας και Αστροφυσικής, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο, ανέβηκαν δύο Έλληνες μαθητές λυκείου, ο Ορφέας Βουτυράς από την Αθήνα και ο Γιώργος Λιούτας από τα Τρίκαλα.
Ένας ακόμα μαθητής, ο Νίκος Φλεμοτόμος από την Αθήνα, βραβεύτηκε με τιμητική διάκριση, ανακοίνωσαν τη Δευτέρα οι επικεφαλής της ελληνικής ομάδας. Στους φετινούς αγώνες συμμετείχαν ακόμα η Δέσποινα Παζούλη από τη Δράμα και ο Στέφανος Τύρος από την Καλαμάτα.
Στη διοργάνωση αναμετρήθηκαν περίπου 110 μαθητές από 22 χώρες της Ευρώπης, της Ασίας και της Νοτίου Αμερικής.
Το χρυσό κέρδισε ένας Πολωνός, ο οποίος απάντησε σωστά στο 90% των θεμάτων που τέθηκαν στους μαθητές.
Στην καθιέρωση της Ολυμπιάδας Αστρονομίας και Αστροφυσικής είχε συμβάλει ο καθηγητής Αστρονομίας του ΑΠΘ Γιάννης Σειραδάκης, ο οποίος έθεσε το θέμα το 2006 στη Γενική Συνέλευση της Διεθνούς Αστρονομικής Ένωσης που πραγματοποιήθηκε στην Πράγα.
Ο κ. Σειραδάκης ηγήθηκε της ελληνικής αποστολής στους φετινούς αγώνες μαζί με τον λέκτορα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Λουκά Ζαχείλα.
Η 4η Ολυμπιάδα Αστρονομίας και Αστροφυσικής λήγει επισήμως την Τρίτη.
Η 5η θα πραγματοποιηθεί το Σεπτέμβριο του 2011 στην Πολωνία.
Newsroom ΔΟΛ
Επιστήμη-Τεχνολογία: Περισσότερες ειδήσεις

17 Σεπτεμβρίου 2010

Το «Νησί των λουλουδιών»

Δείτε αυτό το καταπληκτικό βίντεο. Και μετά σκεφτείτε εάν πρέπει να σπαταλάτε τα τρόφιμα έτσι όπως έχετε μάθει να κάνετε. Σκεφτείτε την πληθώρα των τροφίμων που πετάμε βασιζόμενοι στην "ημερομηνία λήξεως".
Σαν πηγή για σκέψη να σας πω ότι υπάρχει φούρνος στην Γαλλία που έχει 30% επιστροφές ψωμιού κάθε ημέρα. όπως καταλαβαίνετε οι καταναλωτλές πρέπει να βρίσκουν ΠΑΝΤΑ φρέσκο ψωμί, διαφορετικά δεν το αγοράζουν. ο φούρνος αυτός λοιπόν ψήνει το νέο ψωμί καίγοντας το μπαγιάτικο της κάθε ημέρας!

Το «Νησί των λουλουδιών» (Ilha das Flores, 1989) του Jorge Furtado είναι ένα πειραματικό ντοκιμαντέρ δεκατριών λεπτών από τη Βραζιλία, μέσα από το οποίο παρακολουθούμε την ιδιότυπη πορεία μιας χαλασμένη τομάτας στον κόσμο των ανθρώπων.
Ξεκινώντας από το κτήμα του Ιάπωνα κυρίου Σουζούκι, η τομάτα πουλιέται σε ένα σουπερμάρκετ. Από εκεί την αγοράζει μαζί με λίγο χοιρινό η κυρία Ανέτ, πωλήτρια αρωμάτων. Η Ανέτ ετοιμάζεται να φτιάξει μια σάλτσα για το χοιρινό αλλά, αποφασίζοντας ότι μια από τις τομάτες του κυρίου Σουζούκι δεν πληροί τις προϋποθέσεις, την πετάει στα σκουπίδια. Μαζί με τα υπόλοιπα απορρίμματα, η τομάτα μεταφέρεται στο «Νησί των Λουλουδιών», την χωματερή του Πόρτο Αλέγκρε, όπου λαμβάνει χώρα μια εκπληκτική διαδικασία διαλογής: το καταλληλότερο οργανικό υλικό δίνεται στα γουρούνια για τροφή, ενώ το υπόλοιπο -το μέρος που κρίθηκε ακατάλληλο για τους χοίρους- δίνεται σε φτωχές γυναίκες και παιδιά που δεν έχουν άλλο τρόπο για να σιτιστούν.
Το νησί των λουλουδιών βραβεύτηκε με την Αργυρή Άρκτο στο Φεστιβάλ του Βερολίνου το 1990, ενώ το 1995 επιλέχθηκε από Ευρωπαίους κριτικούς ως μια από τις εκατό σημαντικότερες ταινίες μικρού μήκους του εικοστού αιώνα.
Πηγή http://tvxs.gr/node/62416

9 Σεπτεμβρίου 2010

Υγεία

Σήμερα καθώς κατέβαινα την Θηβών «έπεσα» επάνω σε ένα νέο Ιατρικό Κέντρο που φτιάχνεται ανάμεσα στα Εκατόδεντρα και την Θεμιστοκλέους.
Πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δέκα ιατρικά κέντρα και κλινικές στο περιστέρι, εκτός του ΙΚΑ και των πολυάριθμων μικρότερων ιατρείων.
Επειδή υποτίθεται ότι υπάρχει οικονομική κρίση και ο κόσμος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ για να πληρώσει, τότε η νέα αυτή πολυδάπανη ιδιωτική επένδυση σημαίνει για εμένα μόνο ένα πράγμα: Από του χρόνου θα πρέπει να περιμένουμε και άλλη χειροτέρευση των υπηρεσιών του ΙΚΑ.
ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να μην χρησιμοποιούμε τα ταμεία μας. Παράδειγμα εγώ. Αν πάω σε έναν οδοντίατρο και πληρώσω 50 ή 60 ευρώ, θα πρέπει να πάω στο ταμείο μου, να πιάσω ουρά και τελικά μετά από κάνα δύο ώρες να μου δώσουν είκοσι ευρώ.
Οπότε θα προτιμήσω (και αυτό κάνω) να βάλω την απόδειξη κατευθείαν στην φορολογική δήλωση.
Έτσι όμως μειώνεται η κίνηση στα ταμεία και οι «εγκέφαλοι» μειώνουν και άλλο τις υπηρεσίες αφού κανείς δεν τις χρησιμοποιεί. Και πάει λέγοντας.
Τελικά πολύ γρήγορα θα έχουμε μετατρέψει πλήρως το σύστημα υγείας μας στο αντίστοιχο φρικτά εμπορευματοποιημένο αμερικάνικο.
Έ ρε γλέντια!
Όσοι δεν θα έχουνε λεφτά θα μπορούν να πεθάνουν ότι ώρα θέλουνε. Άλλωστε έχουμε δημοκρατία!
Έτσι;

7 Σεπτεμβρίου 2010

Ελληνική γλώσσα και ελληνική βλακεία

Να ένα άρθρο από την Αγγλία που σίγουρα πέρασε απαρατήρητο από τα ελληνικά(;) ΜΜΕ που ασχολούνται μόνο με σοβαρά θέματα όπως το ποδόσφαιρο, οι «σελέμπριτις» κλπ. Μπορείτε να το βρείτε εδώ:
http://www.telegraph.co.uk/education/educationnews/7917191/Ancient-Greek-to-be-taught-in-state-schools.html
Ancient Greek 'to be taught in state schools'
Ancient Greek will be taught in state primary schools to boost children’s language skills, it emerged today.
Το θέμα είναι βέβαια τα Αρχαία Ελληνικά που θα αρχίσουν να διδάσκονται σε κάποια δημοτικά σχολεία με την αιτιολογία ότι η Αρχαία ελληνική είναι μια εκπληκτική γλώσσα, με όμορφες λέξεις και συναρπαστικές ιδέες. Επιπλέον ενισχύει τις γλωσσικές ικανότητες των μαθητών!!!
Σίγουρα βέβαια πρόκειται για πιλοτικό πρόγραμμα. Δείχνει ότι οι Άγγλοι ενδιαφέρονται για την Παιδεία τους αρκετά ώστε να ξεκινούν τέτοιες διαδικασίες εν μέσω του «χειμώνα της οικονομίας».
Όμως στο πολυπολιτισμικό/ντημοκρατικό Ελλαντιστάν η Διαμαντοπούλου θα συνεχίσει την «καλή δουλειά» που βρήκε από τους προκατόχους της βάζοντας τα αγγλικά στην πρώτη δημοτικού και μετατρέποντας έτσι αργά αλλά σταθερά τα παιδιά μας σε αγγλόφωνα υβρίδια.
Εμείς βέβαια ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ.
Σημασία έχει:
-Σε ποιόν θα πάνε οι μετοχές της ομάδας.
-Οι επερχόμενες εκλογές (η χαρά κάθε ηλίθιου που περιμένει να βγει ο «δικός» του για να τον βολέψει).
-Τι έκανε χθες η τάδε στο πάρτι με τους σελέμπριτις.
-Οι χαζές και αενάως επαναλαμβανόμενες οικονομικές ειδήσεις (αλλάζουν μόνο τα ονόματα).
-Τα νέα γκάτζετς.
-Οι «επώνυμοι».
-ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ και πάλι το νέο βίντεο της Τζούλιας (με ή χωρίς βρακί).
Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απολέσαι.

30 Αυγούστου 2010

Το νέο μικρότερο ανέκδοτο

Το μάθατε το νέο μικρότερο ανέκδοτο;

«Το ΠΑΣΟΚ ενδιαφέρεται για την Παιδεία».

Για να μην διαμαρτυρηθούν οι πασοκτζήδες να τονίσω ότι το ανέκδοτο ισχύει για όποιο κώμα (όχι κόμμα όπως θα έπρεπε) κυβερνάει. Απλώς μετά τις εκλογές αλλάξτε το όνομα στο ανέκδοτο.

Σε δύο (αν δεν κάνω λάθος) μέρες ανοίγουν τα σχολεία. Αλλά η κυρία Διαμαντοπούλου δεν έχει υπογράψει ΑΚΟΜΑ τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών. Δεν έχει υπογράψει ούτε καν αυτές των διευθυντών στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

Αυτό σημαίνει ένα μεγάλο αλαλούμ στην λειτουργία της Παιδείας (όσης έχει απομείνει).

Αυτό βέβαια δεν είναι πρόβλημα για την κυρία Διαμαντοπούλου. Το όνειρο της ζωής της είναι να καθιερώσει τα αγγλικά σαν κύρια γλώσσα στα σχολεία (ελληνικά τα παιδιά έτσι κι αλλiώς δεν μιλάνε πια). Και αφού τα ιδιωτικά φροντιστήρια ξένων γλωσσών λειτουργούν κανονικά και οι ελληνόπαιδες μπορούν να συνεχίσουν να μαθαίνουν ξένες γλώσσες πριν καλά καλά μάθουν να μιλάνε την δικιά τους ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Όσοι έχουν πρόβλημα θα είναι κάτι ελληνολάγνοι, φασίστες και εθνικιστές σαν και μένα.

ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ του καθάρματος.

28 Αυγούστου 2010

Περί δέντρων, ζέστης και νεοελληνικής βλακείας

Άρτι αφιχθείς εκ του εξωτερικού (διακοπές στο βουνό όπου κοιμόμασταν με κουβέρτες και κλειστά παράθυρα) πέρασα από την Θεμιστοκλέους (διασταύρωση Θηβών και Παναγή Τσαλδάρη) στο Περιστέρι.
Επιτέλους άνοιξε ο δρόμος που ήταν κλειστός για κάπου δύο χρόνια και έπνιγε την κίνηση. Βέβαια ο σταθμός δεν δόθηκε ακόμα (πάμε για δεύτερο χρόνο καθυστέρηση και φυσικά κάμποσα εκατομμύρια φέσι όπως γίνεται συνήθως) αλλά το πρόβλημά μου δεν είναι αυτό. Έτσι κι αλλιώς είτε δεξιοί, είτε πασόκοι, είτε αριστεροί, είτε όποιος άλλος είναι κυβέρνηση οι ρεμούλες θα πηγαίνουν σύννεφο.
Το πρόβλημά μου είναι τα δέντρα. Στο σημείο αυτό υπήρχαν παλιά τουλάχιστον δέκα τεράστιοι ευκάλυπτοι με διάμετρο κορμού ίσως πάνω από ένα μέτρο. Με τις διαπλατύνσεις και τελικά με την στάση του μετρό εξαφανίστηκαν όλοι. Η περιοχή έμεινε με ένα τεράστιο ασφάλτινο μαύρο σταυροδρόμι που μαζί με τις γύρω επίσης τεράστιες οικοδομές θα πνίξει την περιοχή στην ζέστη.
Με παρόμοιο τρόπο εξαφανίστηκαν επίσης αρκετοί ευκάλυπτοι από την πλατεία του Περιστερίου και από την Θηβών στο ύψος του νεκροταφείου των Αγίων Θεοδώρων στο Ίλιο.
Άντε και εις ανώτερα.
Μαθαίνω ότι στο Ελληνικό σχεδιάζονται από καιρό «πολυτελείς πολυκατοικίες». Όπου συμβαίνει αυτό ξεφυτρώνουν ως δια μαγείας (και δια κάποιων λαδωμάτων βεβαίως βεβαίως) πολυκαταστήματα (νεοελληνιστί sypermarkets), μαγαζιά, περίπτερα, γκαράζ, MAL (μην είμαστε και καθυστερημένοι) και άλλα νεοελληνικά καλούδια. ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΕΖΕΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ!
Έτσι σιγά και σταθερά εξαφανίζεται το οποιοδήποτε πράσινο στην κάποτε δροσερή, πράσινη και ανοιχτή Αθήνα. Κάηκε ο Υμηττός, η Πεντέλη και η Πάρνηθα. Τα ελεύθερα ρέματα που είχαν κάποια πρασινάδα και κάποτε έφερναν δροσερό αέρα στην πόλη κλείνονται και γίνονται δρόμοι, ενώ όλοι οι Αθηναίοι συναγωνίζονται ποιος θα αφήσει τον λιγότερο ελεύθερο χώρο με πράσινο.
Στην γειτονιά μου υπήρχε ένα παλιό γωνιακό σπιτάκι με δώδεκα ελιές στο πεζοδρόμιο και πηγάδι στην αυλή! Τώρα είναι ένα «θαυμάσιο» και «πολυτελές» πολυόροφο γυμναστήριο με πλάκες παντού και (μαντέψτε) με ΟΛΕΣ τις ελιές του πεζοδρομίου ΚΟΜΜΕΝΕΣ.
Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τις άλλες ελληνικές πόλεις.
Εκτός της ζέστης μήπως αισθάνεστε και την νεοελληνική βλακεία μας;

19 Ιουλίου 2010

Σύστημα και Επανάσταση

Οι όροι Σύστημα και Επανάσταση είναι δύο όροι πολύ της μόδας. Όλοι τους χρησιμοποιούν κατά το μέτρο τους και όπως τους συμφέρει.
Πάντως η πραγματικότητα είναι ότι και οι δύο αυτοί όροι αντιπροσωπεύουν δύο αληθινές καταστάσεις. Το πρόβλημα έγκειται στο να μπορείς να ξεχωρίσεις το Σύστημα από την Επανάσταση γιατί αυτό που πλασάρεται σαν επανάσταση συνήθως είναι κάτι εύκολο και σαν εύκολο δεν μπορεί παρά να είναι ο καλύτερος υποστηρικτής και τροφοδότης του Συστήματος.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το βιντεάκι από τον Τοίχο των Pink Floid. Το συγκρότημα (σε κατάσταση σπάνιας έμπνευσης) έγραψε έναν καταπληκτικό δίσκο-σενάριο που κατέληξε να γυριστεί στο γνωστό έργο «The Wall». Αν κατά λάθος δεν το έχετε δει να το πάρετε να το δείτε.
Στο τμήμα αυτό παρουσιάζεται με χαρακτηριστικό τρόπο η ομογενοποίηση των ανθρώπων από το Σύστημα. Ταυτόχρονα όμως μπαίνει και η παγίδα. Οι μαθητές εξεγείρονται και καίνε το σχολείο. Και εδώ είναι το ζουμί:
Αν η Επανάσταση είναι εξωτερική (όπως ΕΥΚΟΛΑ θα την πάρουν οι περισσότεροι) και όπως εκφράζεται από το ηλίθιο ψευτο-αναρχικό σύνθημα «Τα σχολεία φωτίζουν καλύτερα όταν καίγονται» τότε η πράξη αναζωογονεί το Σύστημα: Δίνει αιτία για περισσότερη καταστολή και ταυτόχρονα παράγει ανειδίκευτους βλάκες, κάτι που το Σύστημα χρειάζεται απεγνωσμένα και προσπαθεί όσο μπορεί να τους παράγει στα υποβαθμισμένα σχολεία.
Αν όμως η Επανάσταση είναι ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ (όρος απίστευτα δύσκολος να γίνει κατανοητός) τότε το Σύστημα έχει σοβαρό πρόβλημα. Δεν εξεγείρεσαι, δεν σπας, δεν καις. Αποτέλεσμα ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ το Σύστημα στην δράση του.
Ένας αρχαίος πολεμικός κανόνας λέει: «Αν σε τραβάνε σπρώξε. Αν σε σπρώχνουν τράβα. Μην στηρίζεις τον αντίπαλο στην επίθεσή του».
Για την Εσωτερική Επανάσταση όμως απαιτείται Εξυπνάδα και κατ’ επέκτασιν Έξυπνη Δράση. Αλλά και τα δύο αυτά δεν είναι χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σημερινού ανθρώπου ο οποίος έχει βέβαια γαλουχηθεί από το Σύστημα να πιστεύει ότι είναι έξυπνος και ανεξάρτητος.