Τα πράγματα δεν είναι ΠΟΤΕ έτσι όπως φαίνονται.
Κάποτε ένας αστρονόμος είπε: «Ερεύνησα από την μια άκρη στην άλλη το σύμπαν με το τηλεσκόπιό μου. Πουθενά δεν βρήκα τον Θεό». Και κάποιος βιολιστής του απάντησε: «Και εγώ πήρα το βιολί μου και εξέτασα κάθε κομμάτι του και κάθε χορδή του. Πουθενά δεν βρήκα μουσική». Μη διαβάσετε τις επόμενες σελίδες με τον τρόπο που θα τις διάβαζε ο αστρονόμος.

11 Μαΐου 2014

Ποια είναι η ειδικότητά σας;

Μερικές φορές, μετά το μεσημεριανό, κάθομαι και βλέπω στον υπολογιστή ταινίες από το διαδίκτυο. Τις περισσότερες φορές είναι ανόητες με υποτυπώδες σενάριο αλλά τις προτιμώ από το ανεκδιήγητο χάλι που λέγεται ελληνική ιδιωτική τηλεόραση.
Κάποιες φορές όμως «πιάνω λαβράκι».
Στην χθεσινή παντελώς βλακώδη ταινία, ένας δάσκαλος πολεμικών τεχνών παλεύει με διάφορους άλλους δάσκαλους για να «συνταξιοδοτηθεί» κρατώντας την φήμη του σαν μεγάλος δάσκαλος.
Μετά την νίκη του σε μία από τις μάχες, ρωτάει γιατί κέρδισε. Ένας μαθητής του απάντησε:
-Ο τάδε ήξερε πολλές τεχνικές, αλλά έκανε το λάθος να μην εξειδικευθεί σε καμία.
-Σωστά, είπε ο δάσκαλος. Ο καθένας χρειάζεται την προσωπική του τεχνική. Εκείνη που του ταιριάζει. Και αν είναι σοφός διαλέγει αυτήν που αντιστοιχεί στις δυνατότητές του και συγκεντρώνεται σε αυτήν. Την εξασκεί μέχρι να την τελειοποιήσει. Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να τα μάθει όλα.

Εσείς έχετε βρει την κλίση σας; Έχετε αναπτύξει την ικανότητά σας μέχρι να γίνετε «δάσκαλοι»;
Ή μήπως φυτοζωείτε με τον «φόβο του αύριο», ασχολούμενοι με κάτι που σας ανάγκασε να κάνετε το Σύστημα, σκλάβοι στην «διαδικασία της παραγωγής», χωρίς καμία ψυχολογική ικανοποίηση;
Μήπως αφήσατε τα όνειρά σας στο χρονοντούλαπο;
Μήπως προσπαθείτε -έστω και ασυνείδητα- να κάνετε και τα παιδιά σας σκλάβους στο ίδιο μαγκανοπήγαδο που σας καταδυναστεύει;
Μήπως ταΐζετε  -έστω και ασυνείδητα- το Σύστημα με νέο «κρέας»;

9 Μαΐου 2014

Έτσι ασκημίζουν οι πόλεις μας

Κάποτε ακόμα και τα κτίρια με τους υποσταθμού της ΔΕΗ ήταν όμορφα.

Η Αθήνα, και προφανώς και οι υπόλοιπες πόλεις, ήταν γεμάτες νεοκλασικά κτίρια. Τώρα όμως που γίναμε Ευρωπαίοι, ανακαλύψαμε το έγκλημα του αποχαρακτηρισμού επί εθνικού «ηγέτη» Καραμανλή, και τα νεοκλασικά κτίρια εξαφανίζονται.
Παντού μπορείτε να δείτε ερειπωμένα ή και καμένα κτίρια, τα οποία έχουν σχεδόν απαγορευτικό κόστος επισκευής.
Άλλα αφήνονται κλειστά να καταστραφούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το νεοκλασικό της πλατείας Ελευθερίας πίσω από το κτίριο της Πινακοθήκης του Δήμου Αθηναίων.

Έτσι τα κτίρια σιγά-σιγά μετατρέπονται σε ερείπια και γκρεμίζονται μόνα τους.

Το πολύ-πολύ (για να μην χαθεί η άδεια) ο ιδιοκτήτης στήνει στην πρόσοψη μία σιδερένια σκαλωσιά-έκτρωμα για να δείξει ότι δήθεν συντηρεί το κτίριο. Έπειτα κάνει το οικόπεδο πάρκινγκ.

Στην εικόνα, πίσω και πάλι από την πλατεία Ελευθερίας, βλέπετε ένα τέτοιο παράδειγμα. Εδώ υπήρχε ένα νεοκλασικό κτίριο που το χρησιμοποιούσαν μέχρι περίπου το 1980 για γυμνάσιο.
Και ποια είναι η κατάληξη; Στην εικόνα βλέπετε ένα οικόπεδο στο Μεταξουργείο.

Και εδώ υπήρχε σκαλωσιά για κάπου τριάντα χρόνια. Έπειτα, προφανώς με κάποιο νομικό παράθυρο και λίγο λαδάκι, η πρόσοψη γκρεμίστηκε και στο οικόπεδο φύτρωσε ένα κακάσχημο τσιμεντένιο τέρας, το οποίο θα σπαταλάει τεράστια ποσά ενέργειας και θα μετατραπεί σε έναν συλλέκτη ζέστης.
Κάπως έτσι χάνεται το παλιό χρώμα στις πόλεις, η παλιά ομορφιά των νεοκλασικών, και τελικά θα γίνουν τα πάντα άσχημα, κρύα και γυάλινα.








8 Μαΐου 2014

Η απάτη των κατεψυγμένων

Το ότι μας κατακλέβουν είναι γεγονός.
Το πιο απλό παράδειγμα είναι το περιτύλιγμα στα τυριά και στα κρέατα. Και αν θεωρήσετε ότι δεν είναι και τόσο σπουδαίο να πληρώνετε μερικά ευρώ παραπάνω κάθε χρόνο, το λιγότερο πρόκειται για μία παράνομη πρακτική.
Όμως εκεί που γίνεται το μεγάλο κλέψιμο είναι στα κατεψυγμένα. Ορίστε και η απόδειξη.
Η συγκεκριμένη σουπιά έχει (υποτίθεται) βάρος 2,032 κιλά, και με τον επίπαγο 2,230 κιλά. Φυσικά το σούπερ μάρκετ χρεώνει και τον επίπαγο. Και όταν η σουπιά ξεπαγώσει το καθαρό βάρος της είναι 1,858 κιλά. Έτσι πλήρωσα σχεδόν 400 γραμμάρια «αέρα» στην τιμή των 11 ευρώ ανά κιλό.
Είναι προφανές ότι ΔΕΝ συμφέρει να αγοράζεις κατεψυγμένα μόνο και μόνο επειδή κοστίζουν μερικά ευρώ λιγότερο.


5 Μαΐου 2014

Ψωνίστε κορόιδα τις Κυριακές

Συνεχίστε να ψωνίζετε τις Κυριακές κορόιδα/πρόβατα/καταναλωτές.
Με ποια δικαιολογία το κάνετε αυτό;
Η πιο προφανής είναι ότι «δεν προλαβαίνετε τις καθημερινές επειδή δουλεύετε».
Αν το καλοσκεφτείτε όμως, δεν είναι ότι δεν προλαβαίνετε λόγω δουλειάς. Δεν προλαβαίνετε λόγω δουλείας.
Ναι! Είσαστε σκλάβοι που τρέχουν όλη την ημέρα για ένα ξεροκόμματο.
Και αντί να διαμαρτυρηθείτε και να πείτε «Όχι, θέλω περισσότερα λεφτά, με λιγότερες ώρες εργασίας», επικροτείτε το Σύστημα.
Έτσι εσείς που είσαστε σκλάβοι για 60 ή 70 ή και περισσότερες ώρες την εβδομάδα (αλήθεια θυμάστε ότι πριν μία δεκαετία υπήρχε το σαραντάωρο;), κάνετε άλλους να γίνουν περισσότερο σκλάβοι, αφού φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για υπερωρίες από τους εργοδότες.
Και αν σας φαίνεται «βολικό» να ψωνίζετε στις αργίες, να θυμάστε ότι θα έρθει και η σειρά σας. Σε μερικά χρόνια όλοι σας θα δουλεύετε βάρδιες για ένα ξεροκόμματο, αλλά θα παίρνετε τόσα ώστε να είσαστε «παρά τρίχα ζητιάνοι».
Και επειδή οι δυτικές κυβερνήσεις είναι πολύ χριστιανικές θα εφαρμόζουν κατά γράμμα την ευαγγελική ρήση που λέει «ο μη εργαζόμενος μη εσθιέτω». Γιατί αν νομίζετε ότι θα την γλυτώσετε από το Σύστημα παίρνοντας σύνταξη, σας πληροφορώ ότι είτε δεν θα πάρετε ποτέ σας σύνταξη είτε θα πρέπει να συνεχίσετε να δουλεύετε κάπου γιατί η σύνταξη που θα παίρνετε δεν θα φτάνει ούτε για καφέ.
Βέβαια, ο Τσίπρας, ο Βενιζέλος ή οποιαδήποτε άλλη πολιτική γλίτσα θα βρίσκεται στην εξουσία, θα λέει από την καλοπληρωμένη θέση του ότι η οικονομία πάει καλά, ότι βγήκαμε στις αγορές, ότι οι οικονομικοί δείκτες ανεβαίνουν, και κανένας δεν θα θυμάται τους ηλίθιους του Σικάγου που πήγαν και σκοτώθηκαν πριν εκατό τόσα χρόνια για «8 ώρες δουλειά, 8 ώρες ξεκούραση και 8 ώρες ψυχαγωγία».
Συνεχίστε λοιπόν να ψωνίζετε τις Κυριακές κορόιδα καταναλωτές-πρόβατα…

4 Μαΐου 2014

Ναι στα γκράφιτι!

Βγάζω σπυριά κάθε φορά που βλέπω στους τοίχους αυτήν την κακάσχημη τέχνη. Ο λόγος είναι ότι τα γκράφιτι έχουν ξεκινήσει από τις αμερικάνικες συμμορίες.
Κάθε συμμορία στις υποβαθμισμένες συνοικίες των πόλεων της «υπερδύναμης» των ΗΠΑ είχε το δικό της σήμα.
Οι συμμορίτες το έγραφαν στους τοίχους θέτοντας τα όρια της επικράτειας μέσα στην οποία απαγορευόταν να πουλήσουν όπλα ή ναρκωτικά οι άλλες συμμορίες.
Από εκεί το πήραν οι αμερικανοί πίθηκοι και έγραφαν το σήμα τους στον τοίχο για να δείξουν την ύπαρξή τους.
Έπειτα η μόδα πέρασε μέσω του Χόλυγουντ στους πίθηκους των άλλων χωρών. Και σήμερα μπορείτε να δείτε την κακάσχημη μόδα παντού στο κέντρο της Αθήνας, ακόμα και πάνω σε αρχαία μνημεία που θα δουν και φέτος οι τουρίστες.
Παρ’ όλα αυτά λέω ναι στα γκράφιτι:
Όχι σε όλα φυσικά. Δείτε στις φωτογραφίες δύο τέτοια γκράφιτι. Η πρώτη είναι από το Μεταξουργείο και η δεύτερη από το Περιστέρι.
Στην δεύτερη φωτογραφία κάντε σύγκριση ανάμεσα στην τέχνη του τοίχου και στην «τέχνη» της μάντρας.
Έπειτα διαλέξτε ποιαν προτιμάτε.


3 Μαΐου 2014

Η υπόσχεση

Η Αρχαία Σοφία ορίζει ότι:
«Ο σοφός δεν λέει πάντοτε αυτά που κάνει, αλλά κάνει πάντοτε αυτά που λέει».
Εσείς κρατάτε τον λόγο σας προς τους άλλους ή προς τον εαυτό σας; Μήπως  υπαναχωρείτε βρίσκοντας χιλιάδες δικαιολογίες;

2 Μαΐου 2014

Όταν ένα ταξίδι αλλάζει την ζωή σου

Δείτε ένα πολύ ωραίο φιλμάκι ιδιαίτερα κολακευτικό για την Ελλάδα.
Ένας νεαρός ταξιδεύει από την Ισπανία στην Ελλάδα και καταλαβαίνει ότι τα ΜΜΕ δίνουν διαφορετική εικόνα για τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω ισπανικά για να μεταφράσω τις σκέψεις του νεαρού το τέλος της ταινίας. Οι αγγλικοί υπότιτλοι που υπάρχουν είναι «της πυρκαγιάς», αλλά αποδίδουν περίπου τις εντυπώσεις του νέου.
Εάν κάποιος ξέρει ισπανικά και θέλει, ας μου στείλει τα κυριότερα «κανονικά» λόγια για να τα ενσωματώσω στο βίντεο.


27 Απριλίου 2014

Τελευταία ανάρτηση εξωτερικής πολιτικής (Σκόπια)

Τέλος και οποιαδήποτε ανάρτηση περί εξωτερικής εθνικής πολιτικής.
Τώρα θα μου πείτε ότι έχουμε «σοβαρά προβλήματα» όπως το χρέος, η άνοδος του ποσοστού της ΧΑ, η «ενδυνάμωση της δημοκρατίας» και η έξοδός μας στις αγορές».
Πού το θυμήθηκα τώρα το θέμα για την Μακεδονία έ; Και ποιος σκάει για το όνομα την στιγμή που έρχεται η Λαίδη Γκάγκα για συναυλία!

26 Απριλίου 2014

Τελευταία καταχώρηση για την οικονομία

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά προσωπικά έχω βαρεθεί αυτήν την συνεχή, ανούσια και επιφανειακή επανάληψη περιγραφή γεγονότων, χωρίς καμία δυνατότητα λύσεως.
Χωρίς δυνατότητα λύσεως, για τον απλούστατο λόγο ότι παθαίνουμε αυτό που παθαίνουν όλες οι οικονομικά ασθενείς χώρες.
Είμαστε δούλοι του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος και πληρώνουμε με το αίμα μας την «ευημερία και ευελιξία των αγορών».
Προσωπικά δεν χρειάζομαι ούτε οικονομικές σπουδές ούτε και ειδήμονες για να μου πουν τι θα γίνει.
Αρκεί η ιστορία, γιατί «όποιος δεν ξέρει από ιστορία είναι αναγκασμένος να την ξαναζήσει».
Το ότι η κατάστασή μας είναι μία μεγάλη κομπίνα φαίνεται καταρχήν από την εξής απλή πληροφορία:
Το 1994 χρωστούσαμε 90 δις ευρώ και ήρθαν οι ευρωπαίοι να μας σώσουν. Από τότε, μέχρι το 2010, πληρώσαμε (κρατηθείτε) 517 δις και ξέρετε τι έγινε; Τώρα χρωστάμε ΑΚΟΜΑ 340 δις!!!
Πρόκειται για το παλιό καλό ευρωπαϊκό θεατρικό έργο που έχει παιχτεί πολλές φορές στις πλάτες μας από το 1821 και μετά.
Σταματάω λοιπόν τις «οικονομικές» αναρτήσεις αφού σε αυτήν περιέχονται ΟΛΑ.
Εσείς κατεβάστε από εδώ ολόκληρο το κείμενο του adalis.gr με τίτλο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ και κλάψτε πικρά.  

22 Απριλίου 2014

Το πρόσωπο του Χριστού

Οι γιορτές πέρασαν, οι ευχές δόθηκαν (και φυσικά δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν) και όλος ο κόσμος επέστρεψε στην καθημερινότητά του.
Και τώρα που θα αρχίσουν και πάλι να σας πνίγουν τα βάσανα είπα να σας ανεβάσω λίγο το ηθικό, τουλάχιστον σε όσους είναι ακόμα πιστοί.
Στην Καινή Διαθήκη αναφέρεται ότι μία ομάδα Ελλήνων πήγαν να συναντήσουν τον Ιησού και αυτός είπε ότι «ήρθε η ώρα να δοξαστεί ο υιός του ανθρώπου».
Με βάση αυτό έχει ειπωθεί -μεταξύ άλλων- ότι ο Ιησούς ήταν Έλληνας.
Αυτή η τελευταία υπόθεση ίσως να είναι αληθινή. Σας παραθέτω το μοναδικό σκίτσο του Ιησού. Ο συγγραφέας απέκτησε (με τρόπο που δεν αναφέρει) την εικόνα και την έβαλε στο βιβλίο του.
Παρακάτω βλέπετε την φωτοτυπημένη σελίδα.